Tuesday, August 30, 2005

3.2.1. merdeka..!!!!!


selamat ari merdeka kepada mama serta abah saya nun di kampung, denGan ucapan "tenGah buat apa tu..?" [ahaks.. sbijik cam dalam radio mesia].

selamat ari merdeka kepada kenGkawan di Malaysia dan juGak UK, dan rakyat Malaysia kat obersis.

merdeka itu bukan lah bererti kita merdeka dari segala seGi. merdeka itu bukan lah merdeka sekiranya kita masih dibelenGGu denGan kejahilan asinG.

merdeka itu merdeka bila rakyat bersatu-padu, menjalan dan menunaikan tanGGunGjawab, menGhormati dan menyayanGi sesama saudara, menyayanGi dan menGhormati neGara.
klick klak here for news on Malaysians in marjOn.ac.uk
Image hosted by Photobucket.com

3 comments:

  1. Anonymous5:11 AM

    merdeka di m'sia bermakna...'cuti umum, melihat 'bakar' bunga api, bepelesaran ke pagi dan enjoy sambil bisik dihati "peduli apa merdeka! apa makna merdeka skang? gua tau gua enjoy!"

    ...hahaha
    percaya atau tak? pikirkan je

    -Bradz-

    ReplyDelete
  2. huh.. Gitu ke? aiyakk..smoGasemuanya akan baik-baik saja..

    ReplyDelete
  3. sepet_kuku9:46 AM

    seMANGATTTTTTTTT!!! bagus neh...hehehehe

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!