Wednesday, August 17, 2005

aku sebiJik periuk itam. tsk..

Image hosted by Photobucket.com
Gambaran betapa penulis bertunGkus-lumus, berhempas-pulas, berGolak-Gadai, bersunGGuh-sunGGuh membersihkan kesan tinGGalan smalam. huh..


aku di buli.

ari tu dokter masak nasik tomato kot.

pastu somtinG happen kat periuk nasik tu laa..

bau memanG hanGit, tapi sedap oo rase dia.

seharian kitoranG rendam periuk tu. tak kuar juGak bekas hanGit nya.

petanG tu, aku balik je dari 'ber-riadah', aku pon amik la periuk tu.

tanpa pikir panjanG, terus sental baGai nak Gila..
cakit tanGan aku.. biase laa, tanGan sensitif u..

Gosok janGan tak Gosok... adehh.
pastu eQin lak sambunG..
dah tu, dah memasinG berhempas pulas, baru laaa pakat-pakat nak inGat bahawasanya dalam dunia Allah ni ada benda nama 'bicarbonate soda'. hadoi laaaaaaaaa..

punya laa lama aku dok menyental, soranG umat pon tak inGat.
kecik ati arr..
hehe.. tak ah.
tapi tu la..
syok plak rase time tu.
riuh rendah umah, padahal memanG senantiasa riuh pon rumah.
baGi nak reban. huhu..
koranG memanG best la. dan hampeh.

3 comments:

  1. Anonymous2:29 AM

    "gosok! jgn tak gosok! gosok periuk yg karat...."
    ...hehehehe

    tp kenapa gambar tukang gosok periuk tu pakai berbaju hitam? adakah utk gambarkan betapa hitamnya periuk itu sekian lama?..hehehe

    -Bradz-

    ReplyDelete
  2. sepet_kuku2:41 AM

    rajin anak mak!!! hehehe, sental jgn tak sental...cam bawang putih ler mangi... =p

    ReplyDelete
  3. bradz: kalo hampa nak tau, periuk tu lagi itam dari baju kami tu.. huhu...

    cepet bucuk: tu la... kami di dera. tsk..tsk..

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!