Thursday, August 25, 2005

cerita paGi ini>>

Image hosted by Photobucket.com
22juLy2005@1.02noon
marjOn frOm my window


skaranG kul 4.24am. patot nya aku tido.
tapi tak leh.
munGkin sebab air nescafe tadi kot. kul 3am tadi banGun nak siapkan assiGnment yanG aku tinGGal kan beGitu saja masa kul 12 smalam. so, dah siap dah. erm..tak berapa nak siap laa sebab nak kena taip masuk kompiter dulu. baru siap. tapi, hard copy kira dah siap arr.. huhuhh.. esok nak anta. ahh. elok le sesanGat. berambus lah wahai 2 assiGnment oi. aku dah muak dah. ari2 nGadap. kunun start awal. aku rasa aku start sbulan yanG lepas [pada aku dan eQin, tu dah kira sanGat awal ar tu]. tapi, kalo sehari proGress nya hanya 20perkataan, baik laaaa tak yah. heh.. ini kalo nak wat disertation untuk tahun depan, skaranG dah nak kena mula dah. huhu.. *(-_-)* my bad.
yey.. laGi 1 ari laGi skolah, and the holiday beGins. yehh..!!!! dah boleh start packinG nak balik kampunG. yeehaa.. sronots nya. hehe.. bukan apa. dari minGGu lepas laGi book tiket. tapi takda kesempatan nak beranGan. sebab sibok nGan exam dan esaimen. at last, leh beranGan. hehe..
sem ni dah nak abis dah. di akui sem ni tak laa berat sanGat tapi aGak memeninG kan. munGkin sebab nak baGi all out kot. cehh.. aku ni ke nak baGi all out.. hehhee..

ok laa.. tu je for now. nak tido ke haa? try laa tido. dok tunGGu oranG tu balas msG aku smalam. tak balas pon sampai skaranG. *siGhs* GmorninG world..

ku mOhon [sheila majid]

Setiap hari kumohon
Agar Kau sentiasa
Memberiku ketenangan dalam hati... kekuatan
Menempuh segala dugaan yang mencabar ini
Pasti punya ertinya
Engkau beriku harapan
Menjawab segala persoalan
Hadapi semua dengan tenang
Dengan merasa kesyukuran
Ku doa Kau selalu
Mengawasai gerak-geriku
Berkatilah ku perlu rahmat dari Mu

Oh Tuhan terangkan hati dalam sanubariku
ntuk menempuhi segala hidup penuh cabaran ini
Oh Tuhan ku berserah segalanya kepadamu
Agar jiwaku tenang dengan bimbingan Mu selalu

Ada kalanya ku merasa hidup ini seperti kaca
Jikalau tidak bersabar
Hancur berderailah akhirnya
Tabahkanlah hatiku
Melalui semua itu... Ooh...
Kuatkanlah
Cekalkanlah diriku

Curahkanlah nikmat Mu pada hidupku

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!