Wednesday, August 10, 2005

fOr thOse i care in MALAYSIA *(-_- )*

phone conversation with mama_

mama: aa.. esok alonG balik ha. kalau jadi laa. kolej dia tutup sebab jerebu.
me: ya ka? wah.. sebab jerebu ke, ma?
mama: ha ah.. tu yanG dia balik mai ni.
me: uish.. teruk dah tu.
mama: tu laa.. tapi kat kedah tak dak. alhamdulillah la..
me: ...

mama: ari tu, hujan batu. hujan turun macam ais nuu.. ais, nGah..
me: hah?! wah.. cam kat UK ja. hadoi...
mama: dunia dah tua, nGah..
me: ...



dearest frens and family in MALAYSIA..
jaGa kesehatan koranG tau. minum air banyak2 [pesanan buat diri sendiri Gak :p]. insyallah keadaan akan beransur pulih secepat munGkin. kami yanG jauh ni hanya boleh doakan kesejahteraan koranG. kalau perlu, pkai la mask tu. bila laGi nak merasa jadik 'masked rider'. kan? hehe..

yanG merokok tuh.. buat mase ni, tak yah kot. cukup laa nGan asap kat luar tu. kalo nak juGak, sedut je asap kat luar tu. khasiat nya sama ja.
... lari..!!



~salam chiLLed suMMer from plyMouth, UK.

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!