Thursday, August 04, 2005

kisah kita di mount edGecom

date: 030805
venue: mount edGecom

lawatan sambil blajar bebudak international student marjon. bebudak jepon ade, bebudak chile ade, bebudak brazil ade, dan akhir skali, bebudak mesia yanG maha besh... :D

berikut adalah sinopsis jalan cerita di mount edGecom.
dialoG telah diubah menGikut kesesuaian..




Image hosted by Photobucket.com
"yeah.. kitoranG nak Gi mount edGecom... yihaaaa..!!"

Image hosted by Photobucket.com
"wow.. cun nya air.. check out the waves"

Image hosted by Photobucket.com
"hora.. dah sampai. amik Gamba dulu ah.."

Image hosted by Photobucket.com
"oh.. lawa nya pemandanGan.. amik Gamba ah.. le.. sebok je mamat jepon nih"

Image hosted by Photobucket.com
"jom amik Gambar weh.. ni rumah ape tah. aku pon tak inGat."

Image hosted by Photobucket.com
"woo nGan eQin jumpe geyser [natural hot sprinG water].. mari kita lihat.. yah..!!"

Image hosted by Photobucket.com
"tu dia.. tapi apsal takde air ha?"

Image hosted by Photobucket.com
"oh.. tipu aku ye? cekik woo..!!"

Image hosted by Photobucket.com
"e'e.. ada le.. nampak tak air nye?"

Image hosted by Photobucket.com
"alamak.. ada aweks bersantai le.."

Image hosted by Photobucket.com
2 oranG makhluk yanG tak leh tenGok oranG senanG.. "pijak dia weh.. pijak..!!"

Image hosted by Photobucket.com
"koranG ni tak baik la buat eQin cam ni.. takpe Qin, aku slamat kan ko.. psst.. bile nak blanje aku starbucks??"

Image hosted by Photobucket.com
pandanGan dari mata manGsa keadaan.. check out the clear blue sky

Image hosted by Photobucket.com
"yeay. kitoranG dah sampai pantai balik.. adeh.. penat."

Image hosted by Photobucket.com
cuba tenGok awan tu. cantik dan unik susunan dia. subhanallah..

Image hosted by Photobucket.com
a`wok: aa.. aku rasa aku nak tinGGal kat sini ah..

Image hosted by Photobucket.com
a`wok: emm.. cancel lah.. terinGat kat ayam itek kat kampunG nun..

Image hosted by Photobucket.com
ziha nGan eQin jumpe meriam zaman komunis

Image hosted by Photobucket.com
cuba koranG tenGok. eQin duduk atas meriam bersejarah tu sampai patah..!! ayoh.. tak tau..

Image hosted by Photobucket.com
"ok lah.. kitoranG nak Gi melawat tempat lain lak.."

Image hosted by Photobucket.com
"dah sampai.. yeay..yeay.. adoi la. penat panjat bukit nih"

Image hosted by Photobucket.com
ni lak pandanGan dari bawah..

Image hosted by Photobucket.com
"cepat turun woi..!! kanG tertinGGal feri. alamat nye tak balik plymouth kanG.. huhu.."

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!