Sunday, August 14, 2005

monthly visiT jE..

Image hosted by Photobucket.com
bawak doctor Gi jalan-jalan carik pasal


skaranG ni, Gi town sbulan skali je. huhu.. kesian sunGGuh diri ni. padahal, town tu bukan lah jauh pon. kalo naik bas, dalam 10-15 menet je. tapi.. skali pi balik, kena bayar £2.20. adehh.. parah la juGak. pulak tu, kalo stakat kuar town 1-2jam, memanG tak berbaloi. so, kalo aku nGan memember kuar, slalu nya kan jalan kat town 5jam. macam smalam laa..

aku nGan eQin bawak Dr.Faizan Gi jenjalan kat town. dia baru datanG, so tak brapa familiar nGan town. malanGnya, cuaca tak berapa best. hujan dan anGin yanG tak kuranG dasyat nya. but, semua nya ok. cuma takde kesempatan nak bawak Doc Gi Barbican [seaside].

Gambaq kat atas tu menunjukkan salah satu sebab kenapa kene Gi town sbulan skali ja. sebab kalo kuar, memanG tak reti nak beli skit-skit. heheh.. biasa laa.. smalam abih dalam £50 juGak la. tapi, rasanya yanG aku hanGkut tu, sumer nya necessity. so, tak boros laa kiranya. takpe.. aku kan ade private financial consultant.. *winkwink*

ok laa.. tu je hapdet for now. sbenar nya aku bizi. tapi ada lak oranG dok bisinG aku tak hapdet. baek..!!

2 comments:

  1. yang sebelah tu capa leli? cute la... hi... bleh berkenalan? ;)) hahahhaha

    ReplyDelete
  2. haha... tu laa dokter faizan.. muda lagi u... muda2 dah jadik dokter.. dotor, i sakit la.. ubat kan plis..

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!