Monday, August 15, 2005

takde perasaan *('_' )*

Image hosted by Photobucket.com

ari ni nak cerita pasal aktiviti ari ni kat skolah.. dan juGak preparation nak nGadap tracy Gilpin [anak ayah pin]. sbenar nye nak tayanG wristband Nike tu.. wahahaa..




Image hosted by Photobucket.com

perkenalkan >> Lucozade. DRINK FOR ENERGY AND BRAIN. amat memerlukannya nak nGadap tracy.


Image hosted by Photobucket.com

55p je per bottle. murah dan baGus.


Image hosted by Photobucket.com

tapi aku sakit kpala la plak.. so, kene makan pain killer soluble. yucks.. ni semua sebab peninG pala memikir pasal esaimen..


Image hosted by Photobucket.com

esok nya, yakni ari ni. aku Gi skolah nGan muke kunun baek. sumer pkai baju kebanGsaan sebab ade sesi fotoGrafi utk ari merdeka.


Image hosted by Photobucket.com

eQin buat-buat baek nGan tracy, nGan harapan tracy akan tulonG buat esaimen dia.


Image hosted by Photobucket.com

tapi.. apsal muke eQin cam stress? tracy tak tulonG pon esaimen dia, malahan menG-kondem laGi ada. hempeh tol..

takpe, Qin.. malam ini, petanG ni pon, kite usaha sunGGuh2.. usaha kan tanGGa kejayaan. janGan jadik "rantai di neraka dah"..

2 comments:

  1. nak wristband gak huwaaaa

    ReplyDelete
  2. nGeh Ngeh.. "make poverty history" ke nike?? :P

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!