Thursday, September 22, 2005

aduuuhhh saleha..!! haha..

ok u Guys.. i'm back in UK.
balik kampunG was Great.
was worth the £££, time, and enerGy [13hours fliGht tu. kematu oo..]
had a superb time walopon masa aGak pendek.
so wat?
hehe..

setiba nya aku kat UK, ada plak kenGkawan yanG berGitu baik hati serta budi pekerti nya amik aku kat stesen bas britenside. syukurlah aku dikurniakan kenGkawan yanG sebeGini.
koranG memanG werld. haha..

untuk menG-best kan laGi keadaan, sophiehastaprontoaribaariba telah masak laksa pada keesokkan ari nya. perGh.. tak sesia bawak balik laksa. abis licin dimakan...

well, dah start new sem. hopefully semuanya cemerlanG, terbilanG dan GemilanG ar lepas ni.. huhuh..

ok. nak share some of my pictures.. kat mesia n also kat plymouth..

Image hosted by Photobucket.com
me&my sistah kat shah alam.

me&adik&mama kat kfc a.k.a cici [pinjam ayat rudiis panda kanda :P]

Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
me&mistraldmx. hehe..

laksa ikan sadin sdaps..!!
Image hosted by Photobucket.com



4 comments:

  1. sepet_kuku3:30 AM

    wahhh!!! seronok-seronoknyee..balik mesia yea...jumpa buah hati yea mangiii..wahhh!! seronok sehhh!!
    hehehe =)
    alhamdulillah selamat kembali semula...

    ReplyDelete
  2. yeh.. tapi cedih sebab tak dapat jumpe oranG yG besh cam cepet, knob, faz, pendix, jaz, cipan, ahmad izan, dan lelain.. huhu..

    ReplyDelete
  3. huwaa ade gamba perot bob...besh besh hikss

    ReplyDelete
  4. haha.. ape laa.. perot tu yanG kte sayanG tau..

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!