Friday, October 07, 2005

04ramadHan

date: smalam
time: 8.00pm
venue: le cafe rendevous
event: international niGht kali yanG ke-3 ini tahun.. *bored*

kali ni, kitoranG just recycle performance yanG 1st. iaitu dikir barat timur. hakhak.. penat laaa.. sian kat kenGkawan aku. jadual yanG hectic, kene dikir laGi..

people, i really apreciate ur sapot and effort. as usual, performance kita yanG palinG best smalam. [riak kah aku? munGkin tidak..]

well, Give ur selves a pat on the shoulder, atau pon macam aku, bukan stakat a pat jek. malahan tido seawal kul 11 smalam. lotih pak.. smalam stay up buat homework yanG tak dipedulikkan. huhu.. sedih.

apa-apa pon, thanks a bunch!! dan selamat meneruskan ibadah puasa ..becOz it's wOrth it.
pinjam taG line lOreal.ehek..


klik le kalo rasa nak klik..

1 comment:

  1. Anonymous5:23 AM

    Top sales exec leaves Symantec
    A Web site redesign is always fun--that is, until you show it to readers, says Jai Singh, News.com's editor in chief.
    Hey, I love your blog it's real great!

    I have a american singles site/blog. It pretty much covers american singles and dating related stuff.

    You should come and check it out if you get time :-)

    -----------------------------------------------------

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!