Sunday, October 30, 2005

28ramadHan [cerlam -cerita smalam ]

assalamualaikum wrh wbt
raye 2hb ke 3 hb ni?? konpius..



halo people.
hope everyone's in a Great shape.
nak raya maa.. sape sakit takleh raya..
smalam kite Gi bukak puasa kat rumah kak rOse dan hubby nya [consultant kat spital Derriford].

memula saya rasa sanGat malas.
saya memanG pemalas..
tapi terinGat lak zaman-zaman kat taiwan dulu.
lawat-melawat sedara sesama Islam..
kita ni kat bumi asinG.
kalau ada sedara kita tu, elok laa bawak-bawak melawat.
laGi pon, bukannya ada oranG lain. ye tak?

pendek kata,
tak sesia laa saya peGi bukak puasa di sana.
kak rOse masak nasik ayam oo..
sdap Gila sampai amir nGn shahril terinGat-inGat. kekeke..
tapi.
yanG palinG best ialah ada 2 oranG puteri yanG sanGat kiut.
oh. saya rindu nak main nGan bebudak.
bebudak kat rumah sbelah semua dah besar. kekeke..
faiZah + farhAna ..dan hazeem.

oh. deranG sanGat bertuah.
ketiGa-tiGa nya lahir di UK.
kecik-kecik dah speakinG london.
si faizah tu hanya tau sebut 'abanG' saje.
yanG lain semua dalam enGlish..
smoGa dia jadi anak yanG cerdik bila besar nanti.
sama laa nGan farhana.
sama laa nGan hazeem.
tsk..tsk..

oh. i just love kids.
memanG patot pon jadik cikGu..

laGi 2 hari nak raya..
sronok nya leh raya kat UK..
janGan risau bab makanan.
sebab semua tu boleh di masak.
pendek kata.. sGala mak nenek ada kat sini.
mak nGan nenek je yanG takde.. huhu..
pinjam ayat soficacat.

bila jauh-jauh ni. baru laa tau betapa besarnya nikmat dapat tatap muka keluarGa setiap hari..
hehe.. ala.. koranG janGan risau.
saya ok punya..
bak kata faz, saya ke sini untuk berjihad menuntut ilmu.
perlu ada penGorbanan.
tsk..tsk..

ish. banyak pulak saya nGomel nih.
baru kul 11.20 ke?? ala..
skaranG malaysia-uk beza 8 jam.
sebab british summer time dah abis smalam.
aGaknya sebab tu kot nGantok awal.. hehe..

umm.. sbelom raya saya apdet laGi.
insyallah. kalo tak bizi. heheh..
ok laa semua.
i'll pray for everyone's health and wealth.
takinG care ya. kasted betol..

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!