Sunday, December 18, 2005

cenyum : )

ello.
lately,
kalo koranG prasan ar.
slalu je saya letak status kat YM
"buat aku tersenyum :)"

tah apsal.
ramai lak yanG respon kat status saya tu.
1. sapa buat ko tersenyum?
2. janGan senyum sensoranG. bahaya.
3. apsal ko senyum?

..dan macam macam laGi.

nGahaha.
ape la.
sbenar nya
saya baru je dapat donlod laGu
but aku tersenyum_sheilaON7 [unpluGGed]

beinG an avid fan,
i'd be playinG the sonG over and over aGain.
it just sets the mood riGht.

so kalau lepas ni ada yanG tanya
siapa yanG buat saya tersenyum.
jawapan nya..
koranG laa..!!


6 comments:

  1. Anonymous5:07 PM

    dah dapat doload tu, pas2 la kat aku yg kesunyian ni!!
    woo

    ReplyDelete
  2. nGahaha..
    baik lah wahai awoks.

    ReplyDelete
  3. aiyOk..
    buat aku mengOng saja..
    kau berjanji mau nOntOn rumah penOh bersamaku.. tapi apakan daya, aku nGGak bisa bersama lOe..

    sakTi!!!!!!

    ReplyDelete
  4. nGahaha..
    sakti.
    aku bosan.
    apakan daya.

    ReplyDelete
  5. bukan sebab bob ke? kecik pewot bob... hehehh

    ReplyDelete
  6. nGahaha..
    ape la kak tatty ni.
    malu i..
    *(-_-)*

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!