Tuesday, January 24, 2006

arGh. saat waktu terhenti..



heh.
tajuk entry ni takda kaitan nGan isi entry ni ye.
sekian.

sbaGai ajk multimedia cabuk,
jawatan saya telah naik taraf sebaGai webmaster smalam. muahaha.
saya dah berjanji untuk review loGo society colleGe.
so kalo dah janji tu.
pepandai si tupai nak melompat kan?
maksud tersirat: pepandai lah GorenG apa yanG patut.
bukan GorenG mee mamak tetenGah malam aa.
mind ur appetite.

:P :P :P

isk.
ceruk mana saya nak cari idea.
tadi nampak floormate amik buku da vici code masuk jamban.
adakah saya juGa perlu peGi ke jamban untuk membuahkan ilham?
tidak..!!

tadi baru je renew trial untuk Paint Shop Pro 10.0
entah bila pulak la trial tu nak abis.
malas nak check.
denGan PSP 10.0 tu la saya akan ilhamkan sesuatu untuk loGo society.
hopefully.

idea..
idea..
dimana enGkau.
miniature-miniature kambenG kat depan mata ni sikit pon tak membantu.
sesia je aku beli koranG sumer. cpat balik kandanG..!!

isk.
idea takda.
tapi loGo tu sanGatlah harus siap esok.
kalo tak,
janji tinGGal janji je lah.
huhu.

ok lah people.
i want to start crackinG my brain.
berdarah idunG nak cari idea.

eat well.
stay kewl.

7 comments:

  1. woit..

    appara..
    tiru tajuk gue.
    kekekke.

    comey gambO tuh
    hahaha kamtoi rambot cilili kusut masai bila ngadap laptop.

    ;P

    ReplyDelete
  2. ehek.
    salah taip.

    mari mengkaMtOi.

    ReplyDelete
  3. mana da kaMtoi.
    rambut Gua bukan camtu ar.
    :P :P :P
    eh. sama tajuk ek.
    muahaha..
    senGaja buat-buat tak senGaja.
    apa aku merepek ni.
    *siGhs*
    penat sih.

    ReplyDelete
  4. uiks...sama ker? tajuk entry korang? hmm terpaksa la aku mengilhamkan satu entry dari tajuk yg sama...

    baik...saya tulis sekarang jugak!!

    nice picture by the way leli!!

    ReplyDelete
  5. thanks.
    i should be doinG the loGo instead, shouldnt i?
    dem.

    ReplyDelete
  6. tak... tak... [sambil mengelengkan kepala dgn maha dahsyat nyer...]

    u shouldnt be doing the logo...

    u should be cooking!! =D

    thanks for putting up with my kerenah yesterday! u r totally da BOMB!!

    ReplyDelete
  7. cantik menarik tertarik
    kau memanG nGade..!!!!!

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!