Tuesday, January 03, 2006

cepat..!!
cepat..!!
nanti masa nak online dah abis.
hoh..

ok.
saya still belom smpai rumah.
T_T
insyallah lusa sampai rumah.
ni ada kat edinburGh.
cun Gilak.
denGar cerita uni dia sanGat cun.
so, sat laGi nak pi laa.

oh ye.
dah masuk tahun 2006 ek.
siapa sanGka kita masih hidup
untuk merasai tahun ini.
siapa sanGka,
kedah akan maju laGi 4 tahun.
nGahaha..
insyallah.

aaa.. laGi 9 minit.
umm..
lama betol tak online.
memacam update ada.
kat teractive.net pon ada memacam hapdet.
tadi eden tak sempat nak baco.
esok smpai rumah la baru baca.
uhuk.

emm..
esok besday bob.
so, heppy besday lah cayanG oi..
tak mampu nak baGi apa-apa.
£££ tenGah nazak.
T_T

aaa..
oh ye.
youth hostel yanG kitoranG sok ni skranG.
sanGat lah lawa.
sampaikan masa memula sampai tu,
tak percaya that we would be stayinG here.
nGahha..
terlalu lawa.
hohoh..
dah la dapat denGan harGa yanG aGak murah.
syukur.
alhamdulillah.
nGehehe..

ada laGi 5 minet.
umm.
laGi nak cakap rindu kat semua bebudak yanG online skali.
lama betol rasa nya tak kontek koranG.


3 minit laGi yaaa..
ok laa..
taa..

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!