Tuesday, January 31, 2006

hak milik setiap insan.

aku pandanG kiri.
aku pandanG kanan.
aku jelinG ke kiri.
aku jelinG ke kanan.
aku jenGuk sebelah kiri.
aku jenGuk sebelah kanan.
aku psssssttt member aku di kiri.
aku psssssttt member aku di kanan.
yanG kiri cakap 'clear..'
yanG kanan cakap 'clear..'
aku anGkat tanGan kiri.
aku anGkat tanGan kanan.
kiri dan kanan, berGerak denGan rianG.
mencapai denGan rakus pada yanG berwarna-warni.
ada yanG biru.
ada yanG orenG.
ada yanG kuninG.
yanG biru buat aku haru.
yanG orenG buat aku merenG.
yanG kuninG buat aku peninG.
tapi tanGan kiri aku.
dan juGa tanGan kanan aku.
tak mampu nak bertahan laGi. tak tahan laGiii..
yanG orenG melambai.
yanG orenG aku capai.
yanG orenG aku tempatkan di celah file denGan manja.
aku pandanG kiri.
aku pandanG kanan.
aku anGGuk pada yanG kiri.
aku anGGuk pada yanG kanan.
aku + yanG kiri + yanG kanan
berjalan seirinGan.
keleGaan adalah hak milik setiap insan.
kertas A4 kaler-kaler juGa adalah hak milik setiap insan.

yah.
syabas kepada aku.
selamat mencolek 24kepinG kertas A4 kaler orenG.
dan juGa kaler-kaler lain.
dem.
harta skolah.
bad Girl.
bad Girl.

4 comments:

  1. hahaah...bagus!! aku tidak kesorangan rupanya..

    takpe..anggap jer la kita dah banyak berbakti kat skolah tu..so takpe la...takat kertas 40-50 helai kan???muahahaha

    ReplyDelete
  2. uhuk..
    forGive me for i have sinned.
    kehkeh.
    ala.
    ape la sanGat.
    kan?

    ReplyDelete
  3. hahahahahahaha

    gile nicey!

    ReplyDelete
  4. miahaha..
    untuk masa depan..

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!