Saturday, January 07, 2006

mind more than the gap


heh.
sori la kalo ada yanG dok kat london.
pastu saya dok kutuk-kutuk lak tube.
bukan apa.
memanG tube ni baGos.
more than half of the people in london + outside london
rely on this form of transportation.

tapi saya ni, tak puas ati betol la.
sudah la hari tu dah meletup.
tu dah cukop menakutkan la kan.
pastu plak,
hari tu ada
junkie + mat pit + kaki mabok = niGGer nih
dia dok menGGila dalam tube tu.
dia pi kat soranG-soranG.
meluahkan kata-kata racism.

masa tu saya nGan memember dok kat ujunG tube.
kitoranG tenGok je la junkie tu dok 'sembur' mamat india ni.
lepas mamat india tu turun,
tetibe dia datanG kat kitoranG.
"i hate you!!
fcuk..!!
fcuk..!!
just one shot.
it takes just one shot..!!
fcuk..!!"

those are some of his fave words.

dah la busuk.
jijik.
penGotoQ..!!

masa dia berdiri betul-betul sbelah shupie,
jantunG saya dah berdeGup denGan maha kencanG nya.
buat nya dia kuarkan pistol ke.
pisau ke.
naya.
tapi saya dah nekad, kalo dia sentuh sesapa,
saya akan banGun dan terajanG perut dia.
pastu anGkut GanG ar.
huhu..
imaGinasi ku.

tapi tu laaa.
kite kena bersedia untuk benda-benda cam ni kan.
what ever it is,
underGround sucks.
tu laa.
masa nak bina tu tak baca bismillah.
yaperda.

7 comments:

  1. "tapi saya dah nekad, kalo dia sentuh sesapa,
    saya akan banGun dan terajanG perut dia.
    pastu anGkut GanG ar.
    huhu..
    imaGinasi ku."

    huhuhu. ko sunggo cute.
    *kissonthecheek*

    ReplyDelete
  2. hehe.
    cakap je pandai.
    :P
    nak buat tu takot Gak ar.
    :P

    ReplyDelete
  3. huhuuh. takut dow. kalo org saikofreak camtu

    aku penah duduk dlm bas. maknyah gado ngan pompan

    masa tu aku fom 4 kot.

    budak2 pompan ni la kutuk maknyah2 ni. skali maknyah2 ni kejar. derang lari masuk bas. pastu maknyah2 ni dok panggil turun. maki2 sume cukup. sume org ngeri gile dah. pompan2 tu pun dh cuak sorok2 celah2 org bediri dlm bas

    aku takut gak skali maknyah tu naik rempuh org2 dlm bas. tarik pompan ni turun. mampus. aku rase kalo takde bas kat situ. mampus pompan2 tu kene blasah ngan maknyah 2 org tu. huhuhu

    ape aku merepek kat blog ko nih??

    x_X

    ReplyDelete
  4. ark. byk lagi nk kave.

    skang dh kul 1045pm

    maseh tak abih2 chapter lagi. uhuk2

    esok xm. napekah aku begini???

    ReplyDelete
  5. hehe.
    Gi stadi neen..!!
    Gi stadi..!!
    padahal aku sendirik pon malas.
    haha.

    eh.
    yanG pasal mak nyah tu kan,
    klakar la lak.
    janGan di usik nyah ni.
    over sensitip.
    menGalahkan pompuan.
    nyampah..!!
    dasar nyah.
    *mati aku kalo ada nyah yanG bace.
    *janGan marah nyah woo + sal.
    muahah..

    ReplyDelete
  6. mizzleli.

    sory aa smalam. tetibe network mmu shutdown sampai kul 11 td baru leh online balik.

    kesian ko. aku pun tatau cane nk inpom ko. huhuhu. ermm nnt lepas xm aku sambung send lagu kat ko ok =)

    mizznina.

    ReplyDelete
  7. nGeheheh..
    takpe takpe.
    eh,
    laGu nur fatima tu shahdu ar.
    heh.
    thanks dalinG..!!

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!