Wednesday, February 08, 2006

makan roti lorr..

hehe.
sehatkah anda semua?

yesterday, which was 7february 2006,
was my last day at Lipson Vale Primary school.
took some shots. will share later.
had a bit of embarassinG moment at school yesterday.
we had the normal assembly,
which ended in abit of an unusual manner.
hehe.
i was about to Get up when the teacher incharGed announced that the three of us
[saya + oranG kiri + oranG kanan]
will be leavinG the school because it is our last day.
i was sittinG with a bunch of year 6s
and i can feel that they were all starinG at me all of a sudden.
and all of a sudden juGak,
i can feel my face becominG warmer and warmer.
and i knew that i was blushinG shamelessly.
dem. what did i have to blush for?
i hate it when i blush.
because i look ridiculously red.
but then aGain,
it's out of control.
heh.
well, i had a hell of fun at that school.
cikGu pon boleh tahan kacak.



tomorrow i'll be startinG my lectures aGain.
"yeay..!!" or "siGhss.."
hmm.

dizaman keGawatan ni,
dinner pon makan roti sapu planta je.
tu pon nasib ada roti + planta.
kalau tak, teGuk air paip yanG berkhasiat tu je la.

kalau aral semua nya meneGak dan takda yanG melintanG,
esok lusa masuk la duit biasiswa yanG dicintai.
boleh la beli + makan haiwan.
dah berapa hari tak makan haiwan.
contoh: ayam, daGinG, dan seanGkatan.
macam karnivor lak.

ok la.
dah takda idea nak merapu.
roGer and out.

9 comments:

  1. ala...sedih bebenor...tu aku dah gi ASDA ngan sophie semalam. pi la makan!! esok aku masak nasi sardin ek!! esok kita tak jadi vegetarian dah...

    ReplyDelete
  2. yeay.
    tima acih.
    hehe..
    tapi laGi afdhal kalo kita bisa mendapatkan ayamz..
    demandinG lak aku nih.
    ..dish.

    ReplyDelete
  3. Bob apsal ko tak bank in duit??? Sian dia ngidam nak makan menatang... awek kebulur di bumi penjajah, boipren plak makin buncit di negeri sendiri... hehehehehehe

    ReplyDelete
  4. ahaha.
    Gud one GbuMs.
    tu laa.
    sayanG..!! i want money..!!

    materialistik nya aku.
    bad beinG.
    bad beinG.

    ReplyDelete
  5. huhuhu...bob!! kawan leli pun miskin gaks... nak duit!! upah jaga leli...huhu..

    uhuk cik leli...ada puas ati juga kalu?? itu nasik sardin sudah dapat juga.. ada bagus ka tarak bagus? heheh

    ReplyDelete
  6. nGahaa..
    cedap.
    especially sardin GorenG tu.
    aku tak penah makan sardin GorenG.
    kuno tol aku.
    thanks peQin..!!
    boleh jadik bini yanG baik suatu hari nanti.
    :P

    ReplyDelete
  7. alolololo...
    cian dier.MelaNTaK roti+butter sahaje.
    xpe cik Leli,nilah namenye dugaan pentas dunia..(or dugaan perut dunia,hehe:P).
    sabor ek..insya-allah minggu depan masuk kut elaun..
    ohhh Puan Khairiyah,cepatlah masukkan ongkos kami...huhu

    ReplyDelete
  8. dear puan khairiah,
    honey moon dah lama lepas,
    so awak takde alasan untuk lenGah kan elaun kitoranG yanG kiut nih :P
    hehe.
    kesian kitoranG.
    kalo rumput tu macam nasik,
    dah lama aku blasah
    T_T

    ReplyDelete
  9. Anonymous10:20 AM

    -saye dah belikan sekor haiwan utk kite kongsi bersame suke dan duke! itu pon UTANG!!!lol-

    ~H33,RB~

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!