Monday, February 06, 2006

si baju ropol + kain pelikat werld..!!

danG..
sepatut nya ada clip mawi masa dia nyanyi laGu 'aduhhhhh saliha' kat JL.
tapi apsal lak tetiba bloGspot ni tanak terima taG clip tuh.
ampeh.
tak kesah la.
kalo koranG nak tenGok Gi tenGok kat youtube sendirik eh.

hari ni mood saya baik.
so tak marah.
sekian.

p/s: saya + GenG jadik veGetarian dalam minGGu ni.
sebab kitoranG tak mampu + tak layak nak beli ayam.
T_T
sedih Gila.
wahai elaun, pulanG lah..!!

2 comments:

  1. http://forum.cari.com.my/viewthread.php?tid=195717&extra=page%3D1

    kotlah nak dengar mp3 or video juara lagu hari tu...

    ReplyDelete
  2. thanks ahkak GaranG.
    memanG dok cari tercari nih.
    stakat ni dah nonton:
    aduhhh saliha
    GemilanG.

    yanG lain tak ketemu laGi.

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!