Thursday, March 30, 2006

esaimen yang terpilu















heh.
akhirnya aku ada apdet Gak dalam ni.
nGahah.
bizi maa.
janGan marah marah.
tak baik.
hehe.

sekaranG ni dah pukul 11.30malam.
aku baru jek siap assiGnment yanG bakal di antar esok.
memanG rasa puas + leGa Giler ah.
kesian kat laptop aku.
kalo dia leh cakap, sure dia akan kata,
"leli oi.. tutup lah aku untuk 3 hari.
aku penat oi. penat..!!"
tapi laptop tak boleh berkata-kata.
so, lantak ko lah incik laptop.
nGahaha.

kali ni buat assiGnment nGan hati yanG tenanG setenang itik berenanG.
apsal ek?
padahal aku takde pon material yanG banyak.
oranG selalunya kumpul material dulu.
pastu baca.
pastu baru mula tulis.
tapi aku,
memanG buat on the spot ah.
aku spend masa 3 hari untuk buat assiGnment 3000wds ni.

maybe sebab suasana tu best kot.
tu pasal aku buat assiGnment pon rilek sambil kontrol macho jek.

laGi sebab ada kemek yanGberfunGsi sebaGai pemanGkin aku.
hehe.
adakah dia bersifat asid hidroklorikmetana butana pentaGon??
kemek aaa, mekasih laa teman aku.
tenGkiu. tenGkiu.
walopon berGilir-Gilir tido atas lantai,
sampai saket blakanG,
takpe ah.
janji assiGnment siap.

pastu denGar laGu-laGu retro.
antara koleksi hits kami adalah:
1. ramlah ram - kau kunci hati ku
2. slam - Gerimis menGundanG
3. slam - tak munGkin berpalinG
4. slam - kurnia ..insuren
5. slam - mentari muncul laGi
6. inteam - impian kasih [ehek]
7. safura - sedalam mana cinta mu

mm. Gitu lah.
hehe.

pastu kat hari hari terakhir tu,
ada plak si julie join venture.
tapi julie datanG bila dia nGantok je.
pastu bila dia da siap,
dia bawak kan nasik kat kitoranG.
pasal dia bosan and da tatau nak buat apa.
harharhar.

ish.
tatau ah nak citer camna tapi sanGat best ah.
heh.

penGalaman yanG sanGat menarik.
esok esok dah kerja sure aku akan miss this moment.

huarGh.
penat oi. penat.
X_x

yeah..!!
cuti sekolah dah bermula.
yahoooooo..

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!