Friday, March 17, 2006

Malaysian NiGht 2006

tajuk plain bodo Giler.
hahah.
aku baru banGun tido ar.
Gila malas.
Gila nGantok.
Gila penat.

munGkin sebab semalam tak sempat nak merasa penat.
dek kerana happy yanG terlampau.
..aku rasa aku mabuk bahaGia kot.
pasal tu aku leh buat konset sendirik smalam.
malu ar.

anyways.
tujuan aku update bloG hari ini
adalah untuk menceritakan pasal Malaysian niGht 2006.
sebaGaimana anda boleh lihat pada tajuk post ini.

alhamdulillah.
Malaysian niGht 2006 @ Marjon
berjalan denGan licin dan lancar.
..Malaysian niGht leh jalan eh? takot oo.

aku, selaku juru-teknikel pada malam itu,
berasa beGitu banGGa sekali.
walopon liGhtinG cikai jek,
takde chase liGht dan benda benda yanG techno-savvy,
..smalam aku buat lampu lip lap pakai cara manual.
adakah aku rasa hebat?
nGahaha.


tapi kan..
aku rasa dalam banyak-banyak oranG pada malam tu,
aku rasa palinG betuah,
pasal aku lepak jek kat dalam control room kat atas tu.
pemandanGan sunGGuh indah.
feeeewit.
performance koranG memanG mashuk.
aku tenGok sambil rasa banGGa je.
nak bisinG bisinG tak leh.
hihi.

:D :D :D :D
senyum. senyum.
nanti bila aku dah dapat GeGambar,
aku akan up kan kat sini.

ok. nak buat 'thank yuh' list.

aku nak ucap bebanyak tima kasih kat :
1. bebudak teknikel aku:
..asmah
..susu
..min
..sherin comey
..amy
..kak fiza
..linda rafar
bukan calanG calanG oranG aku pilih untuk jadik budak teknikel.
hanya oranG yanG aku betol betol trust + percaya [..trust nGan percaya bukan sama ke, Leli??] je yanG aku pilih.
so, makna yanG tersirat kat sini ialah: koranG memanG werld..!!


2. bebudak dikir aku:
..cranks head to think of all names.
..kemek
..faa
..ejat
..senah
..heryan
..shafik
..min
..amy
..susu
..asmah
..shiha [ziha + aishah] ..kehkeh
..lenG
..sham
..amalina ashik
..hanis
..ina
..aini
..hazwan
..farah
..alin chomey
..wani
..atikah poyos ..lari..!!
..wan
..mino
ada aku tertinGGal sesapa tak?
kalo ada, sila hubunGi aku ASAP.
aku sayanG dioranG ni.
manusia manusia palinG cooperative pernah aku jumpa.
esok prektis kul 7 kat old chapel ek?
dish. dish.

yanG lelain tu.
tima acih laa.
tahon depan leh buat laGi.

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!