Thursday, April 13, 2006

the dark side. nGeee..

aku tenGah fikir apa yanG aku nak cerita kat koranG ni.
dalam masa yanG sama,
aku tenGah hanGin kat makik cleaner.
pasal paGi tadi aku mintak kat dia 2 bijik mentol untuk 2 lampu study aku.
note : kalo lampu study nye mentol dah terbakar,
leh mintak nGan makcik cleaner.
free.

tapi makcik cleaner baGi aku satu jek.
adakah dia tak denGar.
atau aku yanG salah cakap.

mesti makcik tu fikir aku ni melampau betol.
dalam sbulan, ada laa dua kali aku mintak mentol baru.
sebab aku suka pasanG lampu study tu.
note : lampu study tu kaler orenG.

aku ni plak.
suka sanGat bertafakur dalam bilik yanG Gelap.
aku tak suka pasanG lampu kalimantanG dalam bilik aku ni.
boleh kira ar berapa kali je aku petik suis untuk lampu kalimantanG itu.
huhuu.

ntah kenapa aku suka benor bilik yanG diteranGi denGan pencahayaan kaler orenG.
aku terinGat masa aku sekolah dulu.
bila rumah black-out jek,
mesti aku yanG sesebok Gi pasanG lilin.
masa tu laa nak kuar kan buku latihan.
masa tu laa nak study.
macam ada pendoronG lak.

aGak nya aku memanG suka dok teleku dalam bilik yanG berkaler orenG kot.
koranG rasa pelik tak?
takde la sanGat kan?
romentik pe.
harharhar.

15 comments:

  1. Anonymous11:03 PM

    tiru org ek??org x penah gak bukak lampu kalimantang itu..sakit mataku..even kt ipba org balut lampu tu ngan plastik itam..huhu..bukak sebelah je lampu..lg sebelah x penah bukak..kene tegur ngan miss tea/teh(ntah mane satu).aper pun lampu oreng mmg best!idup lampu oreng!!

    ReplyDelete
  2. huyeeehhh...
    hip hip hoey utk lampu orenG.


    eh..
    ni tiQah poyo adik ku ke?
    harharhar..

    ReplyDelete
  3. Aku heran la.. pesal anda suka pakai "G"...

    hehehe

    ReplyDelete
  4. heh..
    teruskanlah kehairanan anda,
    pasal aku pon lom jumpa jawapan nye.
    :P :P

    ReplyDelete
  5. er, kalau cahaya lilin dari burner ok la. or lilin tepi bath tub.... er... hehhehe

    tapi kat rumah me suka lampu terang-terang, nak kelebek bul... er... hehehe... pun senang.

    lampu oren? tak sakit mata ka?

    ReplyDelete
  6. ahaha..
    tah la.
    maybe sakit mata la kot.
    tapi kami beGitu sukaaa nGan lampu orenG.

    cam lampu kat rumah kami.
    hehe.
    ske.
    ske.

    ReplyDelete
  7. hoho..
    lawaknye entri ko nih weh..
    akunye lampu studi x tau ke mane..
    sape ntah pinjam..*ceh*..
    so gotta survive wif the lampu kalimantang lorrr..
    'JANG!!'

    mintak lagi la mentol tu..
    gerenti dieorg bagi nye..
    (>,<)

    ReplyDelete
  8. aku suka pasang rokok...
    syok giler...
    nikmat tak terkata...
    peehhhhhhhhh....

    ReplyDelete
  9. farah khan :
    weh. aku tak leh ar kalo takdek lampu stadi tu.
    susah hati aku kalo tak pasanG lampu tu.
    tanya woo.
    dia memahami keadaan aku.

    faz:
    faz, aku tau aku bukan aweks ko yanG hOtz.
    tapi janGan selalu diamalkan pasanG rokoto tu.
    kanG sakit.
    pesanan khidmat penaja ni juGek dituju kat bob. hmm..
    hehe.
    psst. tiramisu tau.
    wink.

    ReplyDelete
  10. apo laaa ko faz... leli hot ape... ko mane tau... huhuhu... tengok, dah masuk bab2 rokok nih yg tak best nih...

    ReplyDelete
  11. best tak best.
    kalo tak best, janGan dok smokinG ler.
    hoh.
    kuranG kan tau..
    kuranG kan.

    ReplyDelete
  12. woit...
    aku x masuk campur rumah tangga korang ye...
    apa2 pun...
    she's still hot for me...
    hehehhehehe...

    ReplyDelete
  13. ye lah cik faz..
    hehe..
    ko ni.
    nanti aku korek citer nGan bob.
    harharhar.
    tu pon kalo dia tahu menahu bab bab hotz hotz nih.
    aku muskil.

    ReplyDelete
  14. uhukk pesanan untuk cik farah: berbaik baik la dgn makcik cleaner ko...dan kemudian mintak la lampu baru ngan dia.. uhuk..

    thats what i did..

    leli: mintak jek lagi ngan mak cik sue.. esok dia bagi arr tu huhu..

    ReplyDelete
  15. masaelah nye, aku ni dah naik seGan dah la wei nak mintak huhu..
    i malu.
    shy shy cat.
    *(-_-)*

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!