Thursday, April 27, 2006

free-kan itu stress

anda stress?
anda tahu bahawa stress tu tidak baik untuk kesihatan?
haha.

weh.
koranG kan. kalo koranG stress koranG buat pe ek?

masa zaman-zaman muda dulu, masa aku masih bersekolah.
kalau aku stress [especially kalau pasal study],
aku akan banyak meneGuk air jus orenG.
peel fresh. yum. yum.
tah la.
tak ada ekplenasi yanG releven.
it just made thinGs better.
rasa peel fresh orenG yanG masham masham tu betul-betul mampu buat aku hilanG rasa tertekan.
oh peel fresh.
..nak yanG lebih fresh? kupas lah sendirik.
..tu taG-line peel fresh.
heh.

bila dah berusia sebeGini,
aku ada habit yanG bila aku tertekan,
aku akan menGemas.
antara aktiviti menGemas yanG menjasi keGemaran ialah:
1. menukar susunan bilik.
2. mencamukkan baju dalam almari, pastu lipat lek-lok balik.
3. susun cun-cun file dalam laptop aku.
..tak cukop denGan menGemas baranG-baranG yanG terdekat denGan aku,
aku juGa akan bertindak [..bertindak menGikut arahan..!!]
4. menGemas dapur.
5. dan juGa mana-mana bilik yanG aku rasa semak.

baGus tak?
asal stress je, menGemas.
asal stress je, menGemas.
asal menGemas je, stress.
ops. tu dah lain.

koranG lak camne ek?
yanG biasa aku denGar ialah makan denGan rakus nya ketika stress.
tapi ada juGak yanG putus selera bila stress.

..janGan ada yanG nak melapah manusia dah.
..nGaaa.

13 comments:

  1. aku kalo stress...
    aku akan ingat akan si dia yg hot...
    konpem hilang stress aku...
    cair umpana cokelat fountain...
    mmg hot...
    aaahhhhhhh....
    uummmmmm....

    ReplyDelete
  2. woi woi.
    ape tu?
    heheh.

    ok ar tu.
    huh.
    sunGGuh kemas bilik aku ni.
    ye laa.
    lately banyak stress.

    ReplyDelete
  3. kalau stress me tepon ngadu kat azwan, kat mak, kat tok.

    tulis blog, ngadu kat kawan...

    lepas tu makan, makan, makan...

    demmm...

    ReplyDelete
  4. hehe.
    tu ar.
    bertuah la kalau ada oranG nak denGar aduan tu.
    kekadanG, bila kita nak nGadu kat oranG, niat kita hanya nak dioranG 'denGar' saje.

    ini, bila ite cerita sparuh jalan, dioranG dah potonG. cbaGi suGGestion nak wat camna, itu ini.
    oranG mintak dioranG denGar je.
    heheh.

    bab makan tu.
    tak leh nak cakap apa ar.
    huhuh..
    kerna aku pon beGitu.
    wanitaaa..

    ReplyDelete
  5. jeles nye aku...
    korang ada gak tempat nak ngadu...
    iskkk...iskkk...
    hisap rokok gak best...
    x nak stress & tensen...

    ReplyDelete
  6. faz..
    maksu kan ada.
    leh je kalo faz nak nGadu kat maksu.
    maksu takde hal nye lah..
    :P:P:P

    ReplyDelete
  7. hahhahaa...
    maksu x hot enough...
    just now totally stress...
    terasa nak maki manusia tu...
    nasib baik ada si dia...
    sejuk jer hati ini...

    ReplyDelete
  8. melampau la tu ckp maksu tak hot enuff.
    sape kah manusia yanG buat kamu stress itu.
    meh kita wat dia stress balik meh.

    ReplyDelete
  9. another-so-called-innOcent anOnymOus1:18 AM

    anda stress?

    potong rambut
    amOk
    geget bantal
    lari paDang
    dengO lagu kuat2
    mashak
    basuh pinggan


    .....susah2 anda telefon ibu anda dan mengadu padanya. Bukankah ibu itu teman sejati?

    lepas itu anda tikam-menikam dengan sahabat anda. lebih baik suruh sahabat mengumpat anda masuk campur dalam pergaduhan tersebut, kemudian anda buat2 innocent.

    oh, akhir sekali, buktikan kepada pihak yg lagi satu bahawa anda tak bersalah, dan anda innocent serta tiada sesiapa boleh meletak anda ke bawah. andalah juara!

    *maki*

    ReplyDelete
  10. heheh.
    beGitu tertekan nampak nya.
    sori.
    mak saya takde masa nak callinG callinG member.
    mak saya sebok buat karipap + pau.


    *mencarut..!!*

    ReplyDelete
  11. kalau stress mengemas?kalau dah kemas nak kemas ape lagi?

    ps:aku kalau stress aku kacau abang bob ko je hehehehe

    ReplyDelete
  12. nGahah..
    tu la kurekure.
    benda yanG kemas pun akan ku kemaskan laGik.
    dah memanG Gian nak nGemas.
    ada kepuasan di situ.

    kaco abG bob?
    heh. kaco laa.
    dia rela di kaco.
    aku kasik Green liGht jek.
    *plinGplinG*

    ReplyDelete
  13. mak tak reller nyah!!!

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!