Tuesday, April 04, 2006

karna ku sayang kamu

koranG tau laGu dyGta ni?
aku rasa laGu ni ramai yanG dah tau
pasal laGu ni pon memanG dah lama kuar.
kalau tak silap aku laa.

tapi aku plak.
first time denGar masa dalam bas nak Gi main netball.
tu pon denGar dari henfon mien.
"aish. sedap sunGGuh laGu ni"
..first time denGar dah suka.

ye laa.
laGu ni syahdu nak mati.
tapi aku memanG Gemar mendenGar laGu-laGuan yanG macam tu.
and lirik dia.
Gosh. full of love.
rasa cam kat cloud 9.
talk about power of the sonG.
btw, here's the lyrics.
care to indulGde yerself with romantic lyrics.
hihi.

Seandainya, kau ada disini denganku
Mungkin ku tak sendiri
Bayanganmu, yang selalu menemaniku
Hiasi malam sepiku
Kuingin bersama dirimu

Ku tak akan pernah, berpaling darimu
Walau kini, kau jauh dariku
Kan slalu kunanti
Karna ku sayang kamu

Hati ini, selalu memanggil namamu
Dengarlah melatiku
Ku berjanji, hanyalah untukmu cintaku
Takkan pernah ada yg lain

Adakah rindu di hatimu
Seperti rindu yang kurasa
Sanggupkah kuterus terlena
Tanpamu disisiku, ku kan slalu menantimu

Seandainya, kau ada disini denganku
Mungkin ku tak sendiri
Bayanganmu, yang selalu menemaniku
Hiasi malam sepiku
Kuingin bersama dirimu

Ku tak akan pernah, berpaling darimu
Walau kini, kau jauh dariku
Kan slalu kunanti
Karna ku sayang kamu

Kan slalu kunanti
Karna ku sayang kamu

__dyGta
_karna ku sayanG kamu

1 comment:

  1. aiskrim3:34 AM

    OIts. Lagu tu dah berkurun aku dengar, ko baru dngar?Hehehhehe.

    Neway, aku skrg bz study, dekat final dah ni... huk huk.

    Get well soon okies?

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!