Wednesday, May 17, 2006

hidup tak semudah 'undO' button.

nGaa. jumaat ni kena submit satu website sbaGai esaimen.
jadi, dalam masa seminGGu ni,
aku + memember banyak habiskan masa kat lab
atau pun kat depan PC.

purata jumlah masa yanG diGunakan untuk menenunG skrin PC adalah dalam
6jam sehari. o_O

dan kesan sampinGan sempena tenunGan yanG terlalu lama dah aku alami sebentar tadi.
ade ke patut?
aku nak alih kan 2 perabot dalam bilik aku.
pastu bila aku alihkan,aku rasa macam tak sesuai plak.
sambil aku tunduk terbonGkok,
entah kenapa dalam otak aku berfikir,
"emm. CTRL + Z je lah." *
what the ..
lalu aku ber-monoloGue laGi,
"wei wei. tu dalam kompiter je laa..!!"

*ctrl + z adalah shOrtcut untuk 'undo'.

isk. malu denGan diri sendiri.
otak dah mula buat peranGai macam-macam.
huhu.
cepat la berlalu minGGu ni,
aku nak pi naik kuda kat dartmOor..
T_T

4 comments:

  1. ler... nih dah kes teruk nih... huhuhuh.. takpe, besok setel laa masalah tuh... buleh gi naik kude, main lompat pagar... hehehe... cian dia... rehat cukup2 tau...

    ReplyDelete
  2. Aiskrim10:08 PM

    Nak ikut naik kuda gak!! hehehehe. Lama tak jenguk sini!

    ReplyDelete
  3. jOm. jOm. £20 jek.
    leh naik kuda kat darmOor.
    hehe.
    aku risau satu benda jek

    takot kuda tu nGadu kat bOs dia saket blakanG.
    huhu.
    saya berat.
    sekian.

    ReplyDelete
  4. ahaks..
    kudaku lari gagah berani...
    tapi aku rase,kite bakal naik 'pony' jek...
    sebab kite2 ni kan spesis 'comel2' belaka...
    kan??kan??kan??

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!