Saturday, May 06, 2006

mad dogs + english men


















sem ni kat skolah kena blajar literature.
[ ! weak spot alert ]
oh. aku sanGat GaGal bab bab literature T_T
sib baik takde exam macam kat ipba dulu.
kalo tak, harapan laa nak merasa pass pon.
huhu. tulun. tulun. tolonG saya.. [versi sG sudah.]

buku buku cerita yanG kena baca kat ipba dulu tu,
satu pon aku tak pernah habis kan.
aku bebal.
kalo nak kena wat presentation,
aku hanya baca bahaGian yanG aku nak kena present.
yanG lain, aku just denGar dari mulut memember aku.
stakat ni lom fail la :P
nGaa. aku bebal.
oleh itu aku harus berbuat sesuatu denGan kebebalan aku.
oh ya.
nasib baik juGak aku ni cikGu skolah rendah.
tahap literature nya tak buat aku tertekan sanGat.

tapi aku akan pastikan aku sampai ke tahap averaGe [tarGet yanG tak minimum lanGsunG].
nanti takde plak mak bapak yanG nak antar anak dia kat skolah aku.
huehuehue.

ish.buat pe laa nak literature ni.
koranG tau tak. salasilah literature ni,
ialah pada zaman zaman oranG dah tak tau nak buat apa.
masa tu semua oranG cam ada telalu banyak masa terluanG.
sebab tu dioranG ada masa nak menulis, menGaranG cun cun,
melukis.. dan seGala form of art appreciation.
literature sak. literature sak.
ops.

baik lah. itu saja.
..sekian. salam telenovela vennezuella salmonella.

2 comments:

  1. u remind me of the time masa sekolah menengah, form 1 kot masa tu.. kena baca prisoner of zenda.. I setakat baca buku tu time ada kelas jer. tapi sepatah haram aku tak faham citer dia.. berangan lagi bagus.

    dan citer Wuthering Heights.. Kejap Heathcliff baik, kejap jahat. wa tak faham.. in the end, tgk jer movie :)

    So lepas ni, kau buleh tulih cam Shakespeare la? Paling tidak pun, Jane Austen?? tapi tolong la jgn suruh aku baca.. kang aku tido :) I hate lit too :)

    ReplyDelete
  2. aku x suka baca shakespeare...
    tapi di paksa baca...

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!