Wednesday, June 21, 2006

aku rasa aku sehat je.












hadir nya testi ni kat frenster aku membuatkan aku terpanGGil
untuk memberikan kenyataan umum kepada semua.
pasal apa?
1. ramai sanGat yanG tanya tentanG kondisi kesehatan aku.
2. aku dah tak larat nak jawab :P
3. sanGat terharu nGan ke-concern-nan kalian.

banyak kali aku encounter member aku dok tanya pasal kesehatan aku.
munGkin pasal muka aku cam kusam Gitu.
tapi bila aku tanya memember rapat,
dioranG cakap takde plak muka aku nampak saket.

pada hari babikiu tu,
ada laa dalam 3 oranG tanya aku..
.."cik leli, ko tak sehat yer."
.."leli, ko nampak tak sehat la. penat ye?"
.."ko saket ke, leli?"

emm. aku rasa aku tak saket.
aku rasa aku sehat jek.
takde plak demam demam ke hape ke.
alhamdulillah la aku still hidup sampai hari ni.
tapi kalo esok lusa, aku takde tu,
koranG bleh assume yanG aku memanG sakit la kot selama ni.
T_T

emm. aku just nak cakap terimas.
sebab koranG sanGat concern nGan keadaan aku [yanG memanG bizi memanjanG. asik dok patah kaki jek :P [..break a leG. direct translation]

itu lah nama nya sahabat.
menGambil tahu tentanG sahabat yanG lain.
kalo koranG jadik member aku,
koranG akan dapat exceptional dari kata-kata 'menjaGa tepi kain oranG'.
memember aku di benarkan menjaGa tepi kain aku.
jaGa tepi suar jeans, jaGa tepi baju, tepi tudunG, dan sebaGai nya.

thanks for watchinG my back.
aku shayanG laaa kat koranG.
huhuh..

4 comments:

  1. watch your back!! <----- bace dgn nada suare yankumik. haip!!!

    ReplyDelete
  2. yankumeeeeeekkkk...!!

    lama tak layan Gokusen.
    eh. adakah esaimen aku dah nak siap?
    adakah?
    adakah?

    nGahah.

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:16 PM

    anonymous-bkn nama sebenar

    heheh..bagosla kalo ko sehat:)

    ReplyDelete
  4. nGee..
    aku tau ko.
    hehe.

    mesti la sehat.
    kalo tak, tak dapat laa aku nak anta esaimen jumaat ni.
    huhuh.

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!