Thursday, June 22, 2006

mut, nanti kite rindu kat awak..

en. mut,
..tsk. tsk.

kite nak mintak maaf kat awak.
pasal kite terpaksa berpisah denGan awak.
tapi bukan perpisahan utuk selama-selamanya.
awak pon tau kan.
yanG kite memanG tak leh nak pisah lama-lama nGan awak.
kite cepat rindu.
awak terlalu istimewa pada kite.
dah 10 tahun kite bersama.
tidur sekatil. kekadanG awak jatuh..
..hehe. kite tertendanG awak :P

ohh. kite memanG tak sanGGup nak tinGGalkan awak.
dari kecik dah bersama awak.
masuk maktab pon awak still setia nGan kite.
ni, kite datanG UK. kite bawak awak bersama.
how can i live without you..
huhuh.

ikutkan hati , kite nak je ajak awak balik Malaysia.
sebab awak tau kan,
tido kite takkan lena kalo awak takde.
tapi. tapi. tapi.
beG tak muat..!!
lagi pon nanti mama sure marah punye.
mesti dia cakap:
"haip. balik Mesia pon nak bawak selimut ?!"

kite just harap awak paham la, en.mut.
kite sedih tau. seriyes ni.
nGaaaaaa.
camne kite nak tido tanpa awak selama 2 bulan stenGah?!
T_T

kite shayanG awak, en.mut.
rGds,

leli rOse.
















kelihatan en.mut enGGan melipatkan diri nya sendiri,
Gara Gara protes nak ikut balik mesia. notti.

5 comments:

  1. yecks
    jiwang ngan selimut

    ReplyDelete
  2. sebok..
    ko ape tau?
    huh.

    emo lak aku :P

    ReplyDelete
  3. asal tak bwk cimut balik mesia??

    kau sewa rumah sekali dgn cimut ker??

    ReplyDelete
  4. hehe.
    mane de.
    cimut hak milik aku.
    hehe.

    ala. tak muat beG ar..
    kanG kene bayar plak untuk extra weiGht.
    mas dah la kedekut skaranG.
    huhuh.

    ReplyDelete
  5. hantar cimut balik pakai courier HAHHAHA..

    Ataupun jadikan cimut sebagai pashmina.. so bergaya skit la. org pun takkan tau kau pakai cimut HAHAHHA

    have a safe journey home.

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!