Saturday, June 17, 2006

tiada seekor pon babi yanG lerlibat {^O^} <- mesti wooL kutuk aku kerna typo itu. arGh. takmo betol kan..!!

oh. dimanakah patut aku mulakan.
mulakan denGan bismillah.

oh. alhamdulillah.
babikiu yanG di nanti nanti kan dah pon berakhir.
makanan sumer dah masuk perut.
sampah sumer dah masuk tonG sampah.
pinGGan sumer dah masuk almari.
..baju sumer dah letak dalam baG?!
..ejejeje.

aGenda hari ni bermula seawal 10paGi.
aku + sudi + linda ______
sama sama tulun menulun buat kuah kacanG dan juGak bahan bahan untuk potato sumbat cheese linda.
di rumah yanG lain,
abul + wife + co________
dok cucuk satay = 600++ cucuk.
pepeperGh.

dalam kul 12tenGah hari Gitu,
bermula lah keGiatan nak men-set up-kan perkakas babikiu.
aku memanG kecewa Gila nGan babikiu set cap ASDOL.
kunun kat tempat display tu cam besar.
bila pasanG, besaQ pinGGan makan je.
tak munGkin aku tersalah tenGok masa nak beli tu,
sebab wooL pon ada kat situ.
warGh. wattahek.

mekasih abul + munir + mien + azraQ + wooL + myself :P
ada oranG komplen rambut dia yanG baru lepas syampoo tu busuk bau aranG laa, bau ayam bakar laa..
aku dah offer nak Guna duit MAM beli sabun smart price asdol nak cuci rambut dia,
takmo plak.
dah oranG baGi siku, lagi mau lenGan.
nGahah.

dalam pukul 2.30 tenGah hari Gitu,
oranG dah start ramai.
padahal event sbenar start kul 5.
tapi takpe.
the more the merrier.
nyiru tapak tanGan,
kuali babikiu aku tadahkan.

bila pukul 5.30 Gitu,
aGak aGak sumer oranG dah ada,
makan sumer pon dah cukup.
baru la majlis officially start.

yanG terhidanG ialah :
1. ayam bakar cap sifoo.
2. ayam bakar cap apprentice sifoo.
3. satay haji abul sahmurai.
4. kuah kacanG cap sifoo.
5. potato sumbat cheese sifoo.
6. nasik GorenG 3 rasa [sebab di buat oleh 3 Group yanG len].
7. sandwich tuna GorenG amylah [bukan tuna itu menGGorenG amylah yer].
8. beGer daGinG cap kedai konti.
9. sosej veGe asdol.
10. air manGGo in a tub :P

wah. banyak juGak ek bile dah wat senarai.
aku harap sumer yanG hadir berpuas hati denGan apa yanG dah di jamah petanG tadik.

di sampinG itu,
ada jugak acara selinGan sperti menGumumkan pertandinGan bilik tercun:
B: azraQ
C: shanu shanti
D: Jia
E: ecah
..dem. bilik aku kalah T_T

emm. apa laGi yanG kite main tadik.
oh ye.
ada yanG main
1. Game tinG tonG tinG tonG ape tah.
2. Game botol.
3. Game cucuk satay. [adaptation dari kayu cucuk satay]

havoc. memanG havoc.

trimas kerana berkerjasama kepada yanG stay back untuk tulun membasuh seGala perkakas tadik.
sesapa nak claim baranG dapor dioranG,
koranG leh laa nak melawat rumah 30 + 31 + 34.
ok?

ok. tu je hapdet nye. Gamba kanG kalo ada yanG nak hulur, bleh laa aku publish kat sini.
camera aku sendirik takdek.
sekian.
terima kasut.

p/s: kamu still rindu pada masakan mesia?

10 comments:

  1. rindu.mane leh x rindu.tp kan,bile aku ckp kat bebudak jr bhawasenye aku x eran ngan makanan2 tu sume sbb aku dh nk blk mesia,diorg mrh aku.huhu.poyo kah aku?

    btw,sume besh.ayam besh,satay besh,kuah kacang besh,potato sumbat besh,sayuq besh,ayaq besh,nasik goreng besh,roti goreng besh,org besh.eh.huhu.

    besh sampai sakit pale aku (n leli) blh main pending2 lak.hebat tak? (^_^)

    ReplyDelete
  2. tu la pasal wooL.
    sampai skaranG ni saketkepala aku dok pendinG laGik.
    esok kot baru nak sakitsampai tak leh banGun.huhuh..
    aku lom stadi utk exam oi..!!!!!

    ReplyDelete
  3. takyah stadi aa,balek je mesia hahaha

    ReplyDelete
  4. wei..
    balik mesia pon kene stadi Gak maa..
    huhuh.

    ReplyDelete
  5. kentang sumbat cheese? camne rupe tuh? sedap ke? balik mesia nanti, u buatkan utk i ek leli... :D

    ReplyDelete
  6. mizzleli4:13 PM

    beresss..

    ReplyDelete
  7. a ah.nanti u buatkan utk i jgk ye leli.
    muahahahaha.

    ReplyDelete
  8. bob je ker..???
    abis tu kita org camne...???
    ini x adil...

    ReplyDelete
  9. nGahah.. ye. baek.

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!