Friday, June 16, 2006

tokeh ayam

uhuh. badan ku berbau ayam.
apa pasal?
sebab dah 2 hari aku dok berGelumanG nGan haiwan itu.
sebab apa?
sebab esok ada BBQ.
dan ini adalah first project aku bersama MAM.

huhuh.
ye. aku tau.
penGurusan aku kelam kabut.
heh. sori eh.

penat ar.
tamau tulih banyak banyak.
just nak cakap jutaan terima kaseh
kepada sesapa yanG turun untuk GotonG royonG petanG tadi.
junior, senior, mahupon oranG-oranG dalam YM list aku.
baik sunGGuh hati anda.
denGan berniat untuk menolonG pon dah dapat pahala tau.

_____huhuh. lama siot tak rewanG macam tu.
membuatkan aku terpikir.
ni baru buat makan makan 50 oranG.
esok esok bila nak buat kenduri kawin
nak panGGil oranG beribu-riban..
mau menGeluh aku.
hoh.

ok lah.
pendek kata:
terima kasih.
panjanG kata:
terima kasih kerana meluanGkan masa koranG petanG tadi utk merewanG.
esok kita makan besaQ.

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!