Wednesday, July 05, 2006

love u bebeh..

Askum. Hehe.
Pekabau sumer?

hari ni alonG Gi kl.
Abah plak baru balik dari kl.
..mama tak Gi kl sebab sebok dok buat karipap + pau.
..bisnes maa.
Esh. Esh. Rajin sunGGuh mereka ke kl.

So hari ni, aku meluangkan banyak masa denGan budak ni.













Si tasnim.
Sbelum ni dia macam takmau kat aku sanGat.
Maybe dia dah lupa aku.
Ye laa.
Tak jumpe lebih dari stenGah tahun.
Tapi hari ni, di asik melekat jek nGan aku.
Maybe sebab alonG takde kot.

Mane aku peGi, summer dia nak membontoti.
Bila aku nak Gi amik si liana dari skolah,
Aku just cakap he,
’baby, jom pi amik kak na’.
..terus dia capai henfon aku.
..terus dia capai kunci keta.
Wah. Efisyen sunGGuh.
Esh. Esh. Anak capa ni.
nGahah.

Tadi ma suh aku buatkan susu untuk dia.
Tu pon dia ikut aku ke dapor.
Aku amik botol susu dia.
Basuh.
Pastu letak susu 4 sudu.
Pastu dia plak cakap kat aku,
’nGah. Ayer panash’
..pandai nyek.

Bila aku tuanG, dia cakap,
’opp..oppp..’
Suh aku berenti tuang air panas.
Pastu tetibe dia amik botol susu dari tanGan aku.
Aku inGat dia nak minum dah..!!
Ropa-ropa nya,
Dia Gi letak air sejuk.
..pandai nyek.

Pastu aku amik laa penutup botol susu tu.
Bajet nak GocanG laa.
Nak baGi susu + air mesra.
Heh.
Pastu dia GelenG-GelenG kepala dia.
’bukan..bukan..’ kata dia.
dia tarik tanGan aku ke sinki.
Pastu dia buat aksi aksi GoncanG btol susu kat situ.
Owh..!! dia nak suh aku GoncanG botol susu dia kat situ.
..pandai nyek.
Takot tumpah. Ye tak ye juGak ek.
Alahai..
Anak capa la tu.

hmm.
Aku tatau nak cakap apa dah.
Budak kecik soranG ni betol betol buat hari aku [direct translation of: ’made my day’ :P ]

Well. Tu je laa yang aku nak citer.
inGat nak carik keje.
Tapi belom ada kesempatan laGik.
Tapi kalo keje, susah nak jenjalan.
Aku ni dah le kuat jenjalan.
tenGok ah camne.

Ok lah.
That’s all.
Sekian.

**eh. Itali menanG ar smalam.
nGahah.
Hope to see portuGal in the finals.

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!