Wednesday, July 19, 2006

pura pura tidak bizi



ma aku cakap kat atas peti ais ada inai dalam tiub.
..inai dalam tiub?
rupa-rupa nya mak kepada tunanG si ahlonG baGi beberapa tiub inai dari tanah suci.
ohho.
so aku pon amik ah.
memain.
bajet nak buat corak ala ala kat pesta deepavali kat kl central dulu tu.
nGahah.
mak aku cakap inai tu tak tahan.
sehari dua je dah tanGGal.
takpe lah.
aku pon nak memain jek.
kerja banyak nak kene buat.
tapi ada la plak masa nak buat mende ni.
heh.

haaa.. sesape nak kawen ke,
nak tunanG ke,
aku sedia menerima tempahan.
nGahah.

aku memanG suka henna ni.
..aGak nya memanG aku ada darah hindu kot.
dulu masa pesta deepavali kat kl central,
2 kali aku pi situ semata mata nak suh oranG lukis lukis kat tanGan aku.
heheh. lawa.
kalau corak yanG simple,
kena dalam RM5.
kalau corak yanG sarat sket, dalam RM10.
aku tenGok kat dalam fotopaGes saifulnanG,
alaaa weddinG fotoGrapher yanG terkenal tu..
banyak Gak ar dia amik shot tanGan yanG berinai cun cun.

ok. tu je nak citer.
anak aku pon dah mai.
nak kene baby-sit dia sementara mak aku dok buat pau sadin.
ok donG.

stay tuned.

2 comments:

  1. menarik ni.. time aku kawin, orang jarang buat corak2 mcm ni.. tapi sekarang dah jadi trend.

    ReplyDelete
  2. yep. betol.
    sanGat lah betol.
    dulu kalo wat camni oranG pandanG pelik ah.

    erk. aGak nye siti nothaliza kawin ada dia wat tak?
    kehkehkeh.

    aku nak konGsi ada oranG anta forwarded sms kat aku:

    datuk k is too old to drive a new honda CITY. he should follow the humble datuk effendi who drives a second hand TIARA.

    kehkeh.
    memacam.

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!