Monday, August 07, 2006

shOt.

aaa..
bukan shot minuman najis muGhalazah tu yer.
ni kena shot karen.
ya..
aku kena karen paGi tadi.
masa aku dok vakuum rumah.

memanG wayar kat extension to ada problemo skit.
aku rasa aku dah hati hati.
tapi maybe tak cukop hati hati kot.
..tah berapa GantanG hati dia mau tah.

_____bzzzzt
_________bzzzzt.

sekaranG aku dah tau kenapa dalam tv kalo ada oranG kena shot karen,
dioranG akan buat badan macam menGGeletar Gitu.
..dah memanG Gitu rasa nya.
memanG rasa tanGan aku macam GoyanG GoyanG.
saket skit ar.
hujunG jari aku burn skit.

wah.
memanG selama ni aku amik mudah ja bab karen ni.
oranG kata tak leh bukak swis kalo tanGan basah.
..tapi aku bukak juGak.

lepas ni memanG aku akan super hati hati.
huhuh.

ok donG ah.
tu aja apdet nya.

stay tuned.

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!