Wednesday, September 20, 2006

..lap ler air lior tu.

elo.
yanG dah menanG moto dah dapat adiah dia.
yanG buncit minum pawarut pun dah setel.

skaranG ni nak cerita pasal..
bulan puasa: bulan ramadhan.
:)

hari tu dok denGar rinGtone dalam henpon kakak fid.zul,
ada satu rinGtone tu intro dia sebijik macam laGu yanG keluar kat tv atopon radio time nak bukak puasa tu.

then terinGat la pulak masa muda mudi dulu :P
iklan iklan di kala bulan puasa.
iklan iklan yanG palinG berjaya membuat aku terliur.

1. iklan air milo.
...tv mahupun radio.
sapa tak terliur time time petanG nak dekat waktu berbuka Gi tayanG secawan milo ais, siap ada ais tu jatuh 'te-ploop..Gedebush' dalam air milo yanG sunGGuh enak tu.
iklan kat radio laGi la..
denGar bunyi ais tu jatuh dalam air tu laa yanG palinG tak bleh nak tahan.
adoi.

2. iklan coca cola [..sila boikot denGan cemerlanG]
..tv + radio juGak.
ni sama laa kes nGan milo tadi.
yanG palinG best iklan ni ialah iklan radio laa.
bunyi bukak botol kuar Gas.
adoi. adoi. parah.

3. iklan minyak masak cap sri murni [..sunGGuh suci. sunGGuh murni..]
..kat tv ler.
alahai. kenapa laa karipap pusinG tu nampak luar biasa tahap kesedapan nya.
apsal laa ko Gi tayanG time petanG petanG.
adoi.

tu antara nya laa.
ada laGi.
tapi Gwe tak inGat.

tak berapa je laGi nak masuk ramadhan.
tahun ni macam ada kesayuan skit.
tak tau pulak kenapa.

hmm.
kamu rindu tak pada ramadhan?
Gwe rindu banGet.

rasa macam baru minGGu lepas je raya.
ni dah nak puasa balik.
..yanG baru pulanGkan baju raya pinjam pon ada Gak.
ehehe.

selamat.
stay tuned.

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!