Saturday, September 16, 2006

..mimpi yang terbawa ke realiti

elo. elo.

dah tentu koranG semua yanG baca bloG aku ni pernah mimpi kan?
tak kesah laa mimpi apa.
..sweetdreams ke.
..niGhtmare ke.

selama ni aku pernah denGar oranG cerita menanGis dalam mimpi.
dan realiti nya memanG dioranG nanGis.
keluar air mata yanG real.

well.
aku baru je menGalami benda tu paGi tadi.

tak perlu lah aku ceritakan apa yanG aku mimpikan tu.
sebab ia adalah benda yanG terlalu sedih aku nak konGsi kat sini.
T_T tsk. tsk.

yanG aku inGat..
masa kat penGhujunG mimpi tu,
aku memanG nanGis teresak-esak.
sedar dari mimpi tu, aku memanG tenGah teresak-esak.
..tsk. tsk. T_T
menanGis. huhu.
aku pon kompius.
sebab aku inGat kan benda tu real.
rupa nya mimpi.
uhuhuh.

alhamdulillah la benda tu just mimpi.
haiyah.
sedih banGat.

adakah koranG pernah menGalami nya juGak?
cedihkan? T_T

hari ni nak Gi picnic kat torQuay.
..prayinG for a splendidi weather.

well.
stay tuned.

3 comments:

  1. Anonymous7:45 AM

    yep.i have.in fact,it happens occassionally.of nitemares dat seem so real.
    woo

    ReplyDelete
  2. T_T like the one you Got scratched?
    uhuhuh...

    ReplyDelete
  3. aku mimpi ibu mertuaku kawin lagi hehehe..

    nitemare ker sweetdreams tu??

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!