Friday, October 20, 2006

prOject.meGaraya

selamat hari raya.
maafkan seGala silap salah aku.
yanG terluka dan tersentuh.








4 comments:

  1. Anonymous1:15 AM

    aku pon nk mintak maap & zahir batin.=p
    awu

    ReplyDelete
  2. ye awu. aku maaf kan sumer-sumer kesalahan-kesalahan ko tuh.

    **cam ade je :P
    yuh mai beh prenG..

    ReplyDelete
  3. Cik Leli, arigatou for da brilliant videos.
    Bet u spent hours in front da screen juz to finish the editing part..
    God bless u..

    Same like Woo,maaf zahir&batin ekk..
    nantikan kepulangan aku dari Soton dgn kueh raye fresh..huargh huargh..=)

    ReplyDelete
  4. wah. bab kueh raya tu menarik minat aku.
    takde lah farah.
    takde hal.
    aku rela je menye-pend[verb bhsa melayu utk spend] masa utk bende tu.
    ..sanGGup dari buat disy :P

    aku pon mintak maaf zahir + batin kalau ada terkasar bahasa denGan hanG. hanG pun mai beh prenG Gak. sumer ponG beh prenG aku.
    ..pahal aku berbhsa Ganu plak ni.

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!