Sunday, November 12, 2006

..dah putus T_T

[..sila baca ala-ala bahasa indonesia raya]

oh menGapakah ini yanG terjadi?
tidak kah kau mampu bersabar laGi, syG?
Gak pernah ada niat tuk miliki yanG lain
hanya diri mu sepasanG.
..erk

sunGGuh pun pernah aku coba
namun tiada yanG dapat buat ku bahaGia
aku sisihkan yanG lain jua
Gak aku peduli nama mereka
biar aja yanG datanG nama nya scholl bahrin dan ahmad vinci
kerna hanya diri mu sepasanG.
..erk

tapi kini kau berubah [bentuk]
ku tatap aja diri mu itu
yanG lonGlai, lesu, Gak bermaya
yanG pudar, kusam, Gak bercahaya.

tiada laGi kau irinGi lanGkah ku
tiada laGi kau irinGi jejak ku
terpaksa aku berpijak pada yanG lain
terpaksa aku bertapak pada yanG lain.

hiba skali hati aku ini
menGenanGkan masa depan aku tanpa kamu laGi
ahh. yanG lain pasti aja menjelikkan.
lihat itu. ku tetap mahukan diri mu T_T
kerna hanya diri mu sepasanG..!!

slipar Gwe putus dehh.. T_T

10 comments:

  1. Anonymous7:20 AM

    udah udah la tu kak leli.
    time to let go yer loved one(s).
    kalo ko syg sgt,frame la gantung kat umah ko seksok tunjuk kat anak cucu.
    memori opah besame slipa uk.
    =p
    woo

    ReplyDelete
  2. anOther sO called anOnimeuS10:01 AM

    aku rase..
    its about time la leli.







    its about time 4u tuk memutuskan hubungan dengan tresi gile-pin.
    2 mggu je lg, am i right?

    [hari ni hari ahad kan? kannnn~?]

    ReplyDelete
  3. demmit woooooooooL..!!
    ko tak paham.
    aaaaarGGGGhhhh...
    ..meroyan la plak.


    supir:
    nGaa. tresi.
    aku lom buat keje dia
    kalOaku kasik slipar tu sbaGai Ganti keje aku,
    aGak-aGak ada tak aku merasa hikmat slipar rapat ke muka?
    adeh..adeh..

    ReplyDelete
  4. ...mula2 we hate her..
    ...then she said she like ur slipper..
    ...then she become ur tutor cum bestfren..like me n liz..=P
    ...then u said u like her..[demmit! i have to hate u for loving her]
    ...then ur selipar putus..


    adakah ini bermakna hubungan korang akan putus juga???

    namun leli tetap jua bertahan..dgn selipar putus itu...dia terus melangkah ke h33 demi secangkir kopi..

    wakakakakaka....

    ReplyDelete
  5. demmit. abes aku nak pakai spot shuz ke Gi umah?

    Gile berGaye.
    padahal jarak rumah ada laa 2 tapak.
    bak kate mama linda,
    se kentut je jauh nye.

    kalo betoben kentut kena laa tiGa empat kali kot baru nak sampai.
    miahahahah...

    ReplyDelete
  6. Anonymous7:54 AM

    hey, leave bitoben out of dis adult-human business, k?
    he's innocent!
    like me!! [hipokritnyer i...]

    u know who

    ReplyDelete
  7. huhu...
    cian dier...
    gwe bersimpati deh..
    mau slipar extra, gwe ade nih..
    mau nggak???f.o.c naa..
    tapi, bukan cap nippon laa..
    hehe..
    =D



    p/s ehh..saiz slipar hang berape ek??

    ReplyDelete
  8. waduh.
    makasih aja.
    tapi beda nya kaki Gwe nGan kaki loe tu basar skali juranG nya.

    kaki Gwe basar banGat..!!
    Gwe tu saiz nya tujoh deh..

    ReplyDelete
  9. la..dh putus ke?tracey penah ckp 'i like ur sandals laili'...ahaks! tu la ko..lain kali..jgn bg dia puji..dh 'kerinting' jadiknye sandals ko...takpe la eh..saba2~~~

    ReplyDelete
  10. demmit.
    itu yanG ko inGat.
    hadoi..hadoi..
    skali puji, terus kerintinG ek.
    memanG hebat.

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!