Tuesday, February 13, 2007

..why mawi? u_u'

hmmm..
akunak apdet bloG.
tapi tatau nak cakap tentanG apa.
..tentanG dia?
n_n

heh.
tentanG smalam lah.

smalam aku kuar Gi somewhere laa.
bile aku balik bilik,
aku dapati ada bendasinG atas katil aku.
apakah ia?

adakah beathoven?
adakah ikan mata buntat yanG aku tinGGalkan kat uk?
adakah cik mut?
adakah seketol w850i yanG di impikan?
adakah?
adakah?

teka lah kalo boleh.
berani bet koranG takkan leh teka :P

poster mawi..!!

for some stranGe reasons,
the poster was lyinG on my bed.
suke ati dia jek nak lepak atas katil Gwe.

memula aku cam binGunG.
pasal mase aku balik tu,
tadek oranG dalam bilik.
and i looked around to see if someone was there.
takdek..

dalam hati aku dah menyumpah sape yanG kasik poster mawi nih kat aku.
dah takde bende lain ke nak kasik kalo ye pon nak wat saprais.
cit.

di sebabkan kat poster tu ada kalender,
aku pon rembat je laa.
leh Guna kalender tu memandanGkan aku takde kalender.

_________
investiGate punye investiGate,
ropa nya roommate aku yanG kasik poster tu.
beliau sanGke kan aku meminati al-mawi.
hakhakhak.
Gilos.
lalu menGhadiahkan poster itu kepada Gwe.

ape-ape je laa, mal.
di sebabkan hanG yanG baGi kat aku,
aku amik je laa.
susah susah jek.
tapi Gambor mawi tu aku GuntinG dan simpan dalam tonG sampah :P
aku amik kalender dia jek.
..sure kecik hati mawi bace ni.
huhuhu.


hehe.
oke laaa u ols.

tu je apdet picisan aku nih.
heeee.
khamis ni balik sp nGan abah.
yahuuuu..!!

stay tuned.

1 comment:

  1. ohohoh, mesti hati mawi menjadi kecil. wakakak.

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!