Tuesday, March 27, 2007

23 years + 1 mOnth old. erGh. tua siOt :P

hmm..
aku tGh tunGGu rumet aku balek
..juGe meranGkap besprenG aku kat maktab perGuruan kedekut kertas neh

aku inGatkan bile aku balek dari TMC tu,
dia ade laa dlm bilek.
rupenye dia kuar nGan elyas.
teman pakcik tu Gi wat police report.

heh.
apsal aku sebok?
pasal aku belikan dia sejibik kek.
kekekekek..
hehe.

dari hari tuuuuuuu laGi aku nak beli.
tapi tak terbeli la plak.

ni dah sbulan besday dia belalu,
baru laaa aku ada kesempatan nak belikan dia sumthinG.

dua tiGa hari lepas ada laa orG wish besday dia.
pastu dia baGi tau aku,
"leli, ada laGi orG yanG wish besday i.
dah lama lepas dah pon ada wish laGi"
-dialoG diubah menGikut suka hati aku :P

aku cam sentap ar.
pasal aku memanG plan nak belikan dia somethinG dalam minGGu neh.
skali dia pi cakap Gitu plak.
ayok. ayok.


hehe.
tak kesah laa.

so, nette..!!
cepat laa pulanG.
nanti kek cair.
uuuuu.
hehe.

hepi belated besday,
netterz27.
<- busuk Giler.

3 comments:

  1. waDuh!
    u maDe an entRy on me! (weLL..nOt EXACTLY on mE..but stiLL ABOUT me kan?)
    hih.

    tima kaSih Leli.
    seSungguhnYa, keK itu sanGat soDapp.
    kaLau tiap2 haRi dapat suRprise kan beSt.

    oRang cakap,
    biaw Lambat, asaL dapat preSent..
    ehh..
    biaw Lambat, asaL seLAmat :P
    its the 'pemikiRan yg mengiRa'
    [itS the thought that coUnts]

    oRang yg Lambat wiSh tuh mmg tataw my bday biLe..
    ur caSe its diffeRent.

    thanX onCe again!

    p/s : waLaupun gamBaw yg u Letak tuh ade buruK sKet..kite tetap comey ;P

    ReplyDelete
  2. huih. kite memanG comel.
    ariel peterpan pon comel.
    jatuh Graceful pon comel.
    nGahahahaa...

    i lap yuh nette.

    ReplyDelete
  3. awwww..

    neEdLess to saY,
    i ruvs u tuhhh!!

    and i ruvs aRieL peterpan tuhhhh!

    but not aS much as i ruvs yuh. dOnt worry.

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!