Tuesday, March 20, 2007

..the impact of the simplest thinGs.

reflectiOn untuk diri Gwe sendirik.

"
perGh. akhir nya laylee membuat learninG loG sperti yanG aku slalu suruh," kata liz robin denGan penuh kebanGGaan.

*in ur dreams..!!*

______nGomel tak pueh hati bermula dari sini.
tak ske, tak yah bace no :P








i never thouGht that a simple "hello you all" or "Gud morninG, people. how are you doinG? assiGnments oke ka?" would brinG such an impact.

paGi tadi,
Miss blarGh made me think.
i was disGusted *ooh. harsh* by the way she started our 2 hours lecture.
there was no 'hi' nor 'Gud moninG'.
..apatah laGi Gud moninG, GeorGous kan?
hehe.

instead,
she started to menGarah-arah people to Get into Groups of five.
for some unknown reasons,
we couldnt hear her voice despite her usinG the micropon.
plus, half of the people were not in the hall yet.

dia bejalan sana sini suh kitoranG buat kumpulan
pastu bile dia datanG kat aku,
sebok tanye mane Group kitoranG.
mati-mati dia nak juGak tenGok Group aku.
macam tanak berGanjak dari tempat dia bediri tu sampai dia tGk Group aku dah cukup 5 oranG.
cam kanak-kanak plak.

pastu dok membebel ape tah.
walopon dia bediri sbelah je,
aku cam tak leh nak reGister ape yanG dia ckp.
sebab aku dok pikir apsal dia ni takde introduction ape2 pon.
tau2 kene buat kumpulan and bincanG kan sesuatu.

dah lama tu baru aku pasan rupa nya ada benda kat screen yanG perlu dibincanG kan.
salah aku ke sebab tak prasan?
hmm. ye kot.

but, what about her instructions?
introduction?

hadoi tu laa.
Glabah sanGat.
untuk Miss blarGh,
len kali tu,
kasik laa GreetinG sket.
pastu kasik tau kat sumer oranG apa yanG kite nak buat arini.
bior jelas sket.
takkan lari GununG di kejar nye.

adeh laa.
kesan nye,
spanjanG-panjanG kuliah 2 jam tu,
aku memanG malas nak amik pusinG.
bebudak laen pun sama jek aku nenGok.
dah laa slide show dia sarat menGalah kan ibu kucinG.
too much writinGs.

an awful start could lead to an awful endinG.
hmm.

so, notasi untuk aku + bakal-bakal ibu
erk.. bakal-bakal teacher.
Dont forGet to start the day by sayinG 'hello'.
miGht want to throw in a shweet smile as well.
tak ruGi pun.
kan?

heh. tu je update tak pueh ati untuk ari ni :P
stay tuned u ols.

1 comment:

  1. [IMG]http://i4.photobucket.com/albums/y104/mizzleli/DSC00337.jpg[/IMG]

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!