Saturday, March 24, 2007

studenG

sempena kesibukkan yanG tiada hujunG pakal ni,
aku pon menGhasilkan artwerk tebaru.
hehe.
*prasan artis*




























ni lampu baru bilek kitoranG
*aku.nette.kemal.fatin*
beli kat ikea.
murah jek.
tak sampai 17 henGGet pon haa.
beli oi. beli
pastu jGn lupe bayar kat cashier yanG bernama 'akmal'.
*drool*

dan yanG satu laGi tu ialah buku buku leberi yanG aku kenGkunun pinjam.
hehe.
rase besalah plak ada kad leberi tapi tak pinjam buku.
:P :P *baGus nye. anak sapa la ni*

agagaga.
aku memanG menGade.
so wat?
:P :P

oke lah u ols.
tO do list tomorrow is:
1. peGi mesjid abu bakar.
2. peGi mid veli.
3. siapkan esaimen LTP.
4. siapkan esaimen ASS*.

**ASS - assessment in skools.
hehe.


bukan kah hari ahad hari untuk beistirehat besame kuarGe?
u_u" bukan lah tu.



stay tuned u ols.

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!