Sunday, April 08, 2007

Macik Sue



*sobs*

kehadapan macik Sue yanG dirindui slalu,



Macik, teruk laa deranG kat sini.
pakse-pakse orG buanG sampah.
vacuum lantai + kapet.
cuci jamban.
cuci water filter.
..hehe. buat2 manje lak aku.


waaaa..
orG cam tak kesah.
tapi tu sumer membuatkan orG tinGat kat macik.
T_T uuuu..

orG tinGat..
pepaGi tu mesti macik masuk bilik orG.
and u would pay extra attention to my room.
pasal bilik orG je yanG macik leh masuk.
pepaGi tu, slalu nye bebudak tu belum pon banGun.
orG je yanG banGun awal2.

slalu nye orG sebok je dok ber-tenet,
pastu macik lak sebok dok vacuum bilik orG.

pastu kite sembanG2.
kutuk anak lelaki macik.
kutuk Gelpren dia.
citer pasal diet proGram yanG macik ikut.
berusahalahh..!!
hehe.

dan mase kite dok sembanG2 tu laa
orG teranGGuk-anGGuk dnGr macik ckp.
slalu nye orG takde pon can nak menyelit.
..huhuh
tapi mase tu lah orG boleh dnGar slanG devon-cornwall yanG tak leh didapati di mane2 tempat lain.
terkulat-kulat orG nak paham kan ayat2 macik.

mujur lah stelah hampir 2 tahun orG dok sembanG2 nGan macik tu,
dapat laa orG faham denGan baik.
..takde laa nak anGGuk2 kepala pura-pura paham kan.
hehe.


macik bukan saje cleaner orG.
tapi macik juGe sanGat menjaGe dan menGambil tahu perihal saket sihat orG.
orG kan slalu saket u_u"

waaaa..
macik sue.
*terinGat dia kasik kite rantai soranG satu*

i loff yuh macik Sue..!!



rGds,
leli, room D, H34.

4 comments:

  1. ......T_T


    ...
    ...
    ...*lap air mata jap*
    ...
    ...
    ...


    kau tau aku rindu kat sue....tapi ko tulih gak cenggini... huaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!

    aku import sue dtg mesia kemas bilik kita nakkk???? windu nyer sue!!!!

    ReplyDelete
  2. makcik sue reti ke baca bahse melayu? heheheh

    ReplyDelete
  3. eQin

    kite bedua je yanG rajin layan sue, kan Qin?

    coz we're both moninG person.
    pepaGi nak layan kopi berjam-jam :P
    hehe..

    aku shayanG macik sue.

    bOla2
    jGn kate bahse melayu,
    bahse jawa pon dia blasah.
    kohkohkoh..

    hehe. opkos le dia tatau.
    tapi dia tau kitoranG cayanG dier.
    heee..

    ReplyDelete
  4. coz we're both moninG person.
    pepaGi nak layan kopi berjam-jam :P
    hehe..


    hahaha betul2..kalau takde kelas..it took me a few hours weh nak abiskan my double mug too..perghh..sedap siot..kena plak double choc mocha yg bnyk froth tuh...nak import aa dari sana...*drool*

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!