Monday, April 02, 2007

my 10 hour stOry de mory.

___________sabtu [5.00ptG]

"oke kak. naik laa bas neh. super VIP."
..o ye ke? ade yanG satu seat tu?
"ade..ade.. nak yanG satu seat, kite baGi yanG satu seat
hari pe kak nak balek KL?"
..esok. dlm pukul 2 Gitu. braper eh?
"..err. tiGaploh hinGGet kak."
..*mencebik*


slalu kalo naik transnasiOnal KL-sGpetani
..atau vice versa,
harGa tiket ialah rm26.

so, aku tawakal je laa.
ramai pulak oranG yanG nak balik KL hari ahad ari tu.
sampai habes sumer teket haa.
aku blasah je mane kaunter tiket yanG ada jual tiket untuk balik hari ahad ke KL.

_________ahad [2.30ptG]
..aaa. bas yanG pukul 2.30 dah dtG?
"yaa. sana nuuuuun.."sambel menudinG kat sbijik bas kaler pink.
..erGh.

hari tu kate bas cantik.
cam buruk jek.
blasah jek.

______naik bas.
oke.
cari tempat duduk aku.
*tGk depan*
*tGk blakanG*
*tGk depan*
*tGk blakanG*
aku nampak yanG ada satu seat tu hanya seat drebar bas je.
yanG lain sumer seat berdua.
..aku nak bas yanG ada sinGle seat..!!!
warGh.

_______dah setat bad mood.
malas aku nak layan.
layan laGu laGi baGush.
*pasanG mp3*

1 laGu .. 5 laGu .. 9 laGu .. 13 laGus
.. zZZzZz ..
*tejaGe*
huh ?! still kat penanG?
denGar laGu + tido balek

5 kali ulanG playlist.
5 X 13 = 63 laGu
boleh cair tinGer dibuatnye.

3 jam .. 6 jam .. 8 jam ..
tak sampai sampai juGak aku ke KL..!!

waaaaaa..
pukul brape aku nak sampai KL neh.


__________the end
akhir nye,
stelah aku menstatik kan diri selama 10 jam dalam bas buruk yanG berkaler pink,
aku pon sampai le ke puduraya.

apsal sampai lambat?
perjalanan biase amek dlm 4 jam.
perjalan yanG luar biase tu amek 10 jam.
o_O

pasal.
sG petani __sG perak.............KL
di kawasan yanG ber-dot dot tu ada kejadian jem yanG maha dasat.
panjanG Giler jem..!!
kalo sapu kat roti,
boleh banGkrap kilanG roti kat mesia dan sinGapore.

Gile.

aku pon tatau pasai apa jem.
padahal, bukannye ade eksiden,
bukan ade kete berenti.
keter sumer beGerak jek aku tGk.
tapi, jem.
..munGkin dioranG tak suke makan kaya.



anyways.
asalkan aku slamatsampai pon dah cukop baek la kan.
so kire oke laa.
pak Gad pon rilek je bukak paGar utk aku,
walopon mase tu dah pukul 1.30 paGi.
..meksey pacik..!!

huhu.
my weekend was Great.
nanti esok2 aku citer pasal weekend aku.
hehe.


oke la u ols eh.
stay tuned.

4 comments:

  1. last week ye...
    coz ramai chinese balik kg lah..
    Qing Ming festival...
    sembahyang for death relative...
    that why jam gile babas...

    ReplyDelete
  2. oh ya kan.
    lupe plak.
    dan juGe bnyk kenduri utk orG melayu.
    ..aku le tuh.

    *mabuk kenduri*

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:32 PM

    hehe.
    love dis entry u knoe.
    gilak ah dr 4 jam ley jadik 10 jam!
    tabik toing toing karna ko masih survive!
    =p
    woo

    ReplyDelete
  4. why is u likinG this entry eh?
    hehe.
    aku plak tabik kat drebar bas tu pasal rileks jek bawak bas dalam jam yanG tak kuranG dari 70km itew.

    huhu T_T

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!