Friday, May 18, 2007

..diary minGGu ini

ini bukan diary AF oke.
ni aku nye diary untuk minGGu ini.
diary kesehatan aku.
huhu..



isnin + selasa : selsema.
rabu + khamis : demam kora.
jumaat + [entah sampai bila] : saket tekak.




heh.
biasa laa tu demam lepas exam.
tu acara tahunan ar baGi aku.
sesetenGah orG demam sbelum exam.
aku plak demam lepas exam.

nette pon demam.
bajet cam demam post-exam berduet ar neh.
huhuhu~


stock tissue aku pon dah abes.
kalo koranG tGk brape banyak paket tissue aku pakai dlm sbulan,
mesti koranG kaGum nGan aku.

kalau tetiap bulan cam ni,
baik aku kawin nGan tokey kilanG tissue jek.
free supply of tissue for life.
ahohoho~

hmmm.
tau tau je lah kalo dah selsema + saket tekak tu.
selera makan pun tak mari.
hilanG pi mana aku tatau.
sampai kan aku terpaksa beli makanan yanG sedap-sedap cam mcD, nasik GorenG USA, untuk 'mari-kan' selera makan tuh.
hampesh betul.


hadoi.
letih ar demam yanG meleret-leret cam neh.
hari-hari aku banGun nGan harapan tekak aku tak saket,
idunG aku tak block.
harapan je laa kan.


takpe. takpe.
nanti baek la tu.
tak shok ah saket lama-lama pada minGGu-minGGu terakhir sem ni kan.
camne nak enjoice.
hehee~

oke lah.
tu je apdet aku yanG saje je nak baGitau aku tak berapa sehat.
atau pon 'sehak' bak kate oranG klantan + tGanu.
heheh.




oke. sape na tlG abeskan biG mac aku neh?
stay tuned u ols.

1 comment:

  1. Anonymous6:05 PM

    aku nak!!!!!!!
    lapau laks.
    =p
    woo

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!