Thursday, May 17, 2007

..kau memaksa, aku terpaksa :P

oke. oke.
tak *mencarut* dah.
hehee~*



__________________________
apekah perasaan anda bila menerima sms
yanG menGucapkan "selamat penGantin baru..!!"
..walopon hakikatnye anda belom kawin.


hmm.
bende neh jadik kat aku dua hari lepas kot.
sedanG aku membuat kerja dGn cemerlanG,
tetibe je *QuxwienG* ade sms masuk.

bekerut dahi aku.
hah? aku ke yanG nak kawin?
confucious. confucious.
se tahu aku, akak aku yanG nak kawin ade laa.
aku lambat je laGi.
tunGGu abG ajipp lanGsunG dulu :P



dua kali aku baca msG tu,
baru aku faham.
heh.
rupa nye member akak aku silap antar daa.

dlm kad jemputan,
ade juGak deranG letak nomot tepon aku,
so member akak aku tu tesilap laa.

heh.
tekezut den dibuek nyo.




p.s:
sorry aku *mencarut* lama-lama.
bizi oke.
biase laa minGGu2 terakhir neh.
ade aje laa bende nak buat.
hari ni je ada 2 bende besar.
1. exhibition 'teachinG materials production'.
2. short play 'puss in boots and the case of the missinG lamb'.

pastu esok aku ada presentation 'interactive whiteboard'.
seb baik aku berduet nGan sudi.
beban dipikul besama.

ahohoho~!
jadi bukan salah ibu menGandunG mahupon anak yanG dilahirkan laa kalo aku tak apdet eh.
bwahahaha..




i lev u ols.
stay tuned.

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!