Thursday, May 03, 2007

..suatu tenGahari yanG heninG di hostel

..ketuk ketuk..
..ketuk laGi.. dan laGi..laGi..
knock..knOckkkkkk..!!






hish. dah aku letak notis tak payah ketuk tu,
masuk je laa.
takyah susah-susah jemari tuh.



nette: masuk je laaaa.. *nada fedap*

tetibe ada bendasinG terjonGol di pintu.

stranGer: hai adikk.. sori kacau ye dik. wahh, adik. oranG len peluk bantal busuk, ko peluk laptop ye.
leli: *muka takde perasaan* dlm hati berkata, "walaikomsalam. ko sape?"
stranGer: oke dik. akak dari dominos pizza. nak kasik kupon *bwk keluar sesuatu yanG kelihatan sperti menu*


stranGer: oke adik-adik.. ni kupon akak nak kasik.. pizzaa.. blaa.. yada..yada..
adik ni dari mane? blaa..bla.. adik ni pulak?
nette: sabah
leli: kedah *muka ada perasaan dah sikit melihat Gambar-Gambar piza tersebut*

stranGer: oke. kupon ni nak Guna nye, adik kena blaaaa.. blaa.. yada..yadaaa.. [malas aku nak nulis balik :P]
stranGer: haa. tGk kenGkawan adik yanG beli ni. azraQ, ayuni, ili.. blaa.. blaaarGh..!! tGk kat bawah kupon tu, semua ni bernilai rm450, tapi nGan kupon ni, adik cuma perlu bayar rm20 je. blaa.. blaaaa.. ade duit kecik?

nette: *memandanG leli*
leli: *memandanG sepi*

..bayor je laaa.

_________________________
pandai eh.
ni ape neh?
direct sellinG cara baru eh.
yanG aku pelik tu,
dia tak tanye pon adik ni berminat ke nak purchase ke, adik nak beli ke tak ke.
terus je dia cam mintak duit.
kitoranG pon, wat the heck laa, bayar je.
seb baik 20 jek.
seb baik ada duit elaun laGi.



huh.
stay tuned u ols.

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!