Sunday, June 24, 2007

anGel vs anGle

oke sumer.

"stand up..!!
Gud afternoon Miss Laili..!!"

..adalah antara patah-patah perkataan yanG aku denGar setiap hari.
kecuali hari sabtu dan ahad ye.

huhu.
sehari, aku ajar 2 period je.
satu jam.
tapi punye nak menGadap satu jam tu,
aku jadik nervous dan tak keruan sey.
huhu.

tapi sumer tu hilanG bila aku naik je tanGGa,
terus nampak bebudak kelas aku tesenGih macam keranG bushuk je memasinG tenGok aku.
"miss.."

heh.
berbunGe juGe laa hati aku neh.
dioranG nampak nye menerima kehadiran aku ke kelas deranG seada nya.
nampak macam deranG suke aku, tapi tatau laa kalo sumer tu dusta belaka.
heheh.


hmm..
aku seronots je leh masuk skolah balik.
leh memain nGan beudak2.
leh main netball juGe.
yippee.

oh ye.
lupa nak bitau,
aku skolah petanG,
so leh ar nak banGun lambat.
nGeh nGeh.

tapi..
aku sesekali rindu juGe laa kat bebudak ipba.
rindu kat scud.
skaranG layan malee jek.
puihh..

oke lah u ols.
aku nak balek dah neh.
maGreb oi. maGreb.

i mis u ols so muchy.
doakan yanG baik baik eh.

stay tuned..!!