Tuesday, October 23, 2007

..bile tak focus

oke. kat depan maktab ni
ada satu kedai makan yanG setia dikunjunGi oleh lebey kuranG 300 pelajar maktab sendiri dan juGe pelajar di hostel uni KL kat sbelah tu.
walopon sentiase dapat makanan lambat
kekadanG tak sedap
kekadanG tak dapat lanGsunG makanan
tapi maaaasih ramai dok pi makan kat sini.
antara nya aku laa.
hehe.
bila kala rasa malash nak menapak keluar,
makan aje lah kat situ.


____malam tadi aku makan kuewtiOw tomyam.
selesai makan,
apa laGi? kasi bayar laa.
hehe.
macam biasa,dek kerana ramai sanGat
aku tunGGu je lah Giliran aku sementara ada bebudak lelaki ni sebok nak menGoder.
pasal borinG sanGat tunGGu,
aku tenGok je lah dia order makanan dan juGe mendenGar ape yanG beliau tuturkan.

lelaki itu: ahh. oke. makan nasik.. blaa.. blaa.
budak kedai: oke. aa. abanG duduk kat mana?
lelaki itu: aaaa. kedah.

kedah..?!
mak aih. jauh nye ko nak pi makan nasik oi.
hehe. budak kedai tu pon me-rephrase soalannye
"err. nak duduk mana banG?"

lepas tu aku dah takleh nak denGar + pandanG mereka.
pasal aku nGn nette dok Gelak menGekek-nGekek.
hehe.

aku inGatkan mamattu saja laa buat lawak.
tapi nette kata muka dia memanG malu abis.
dok GelenG-GelenG kepala dia.
huhu.
sian budak tu.

aku saspek tu budak yanG baru masuk kolej kot.
ye lah.
selalu nye bile kite kat tempat baru,
adelah biase kalo kite slalu perasan semua oranG nak tau kite ni datanG dari mane.
hehe. ye tak?

jadi maafkan lah budak itew.
hehe.

oke lah.
memacam hal plak.
cau cin cau.

stay tuned u ols.

2 comments:

  1. SAZ- lama x komen2:32 PM

    hahaha
    budak yang menggoder tu
    memang superb kelako..
    "saye duduk kedah.."

    haduih
    aku gelak tak renti-renti..
    hahaha.

    ReplyDelete
  2. kalo ko ada situ laGiiiii laa klako.
    reaksi muka live dia + oranG2 sekelilinG adalah sanGat meraGukan.
    hee~

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!