Wednesday, October 17, 2007

..holly holiday



helOi people..
hehe.

oke. posa dah posa.
raya pon dah raya.
seronok kan raya, adik-adik?

aku, seronok Gila..!!
takda laa sampai nak Gila.
oke. raya ni,
aku sanGat malaaaasss nak pi beraya rumah member.
all dedicated to my family jek.
saudara mara, adik beradik,
relatives, kazens, nephews, nieces,
tok nek, sumer lah sekali.

memanG mood untuk family je lah pendek kate.
hehe.
bukan aku tak nak pi reuinite nGan member2 aku,
just takde mood.
takpa, lepas ni boleh je kalo nak lepak kat mamak.
lepas raya pon boleh kan?

bukan apa.
sejak aku balek dari UK,
ada je sedara mara yanG aku masih belum jumpa.
yanG dah beranak pinak.
yanG dah tambah ahli.
yanG dah peGi sana. peGi sini.
macam-macam lah.
aku rendu sama mereka.
huhu.


so, aku pohon 100 ribu kemaafan lah kalo aku tidak menGunjunGi rumah anda yek.
wiwiwiii~


oke lah u ols.
ni ada oranG mai rumah aku sbenaQ nya.
nak pi boh nasik baGi depa makan sat.

cau cin cai bocai.


salam sunGai petani.
stay tuned u ols.

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!