Tuesday, October 09, 2007

..nyalakan tekad. nyalakan pelita.

aku mintak maaf.
dari perlis sampai ke sabah.
kepada semua oranG yanG aku Gelarkan 'member'.
hehe.

Selamat Hari Raya Aidilfitri.
datanG laa rumah aku kalo terer.
wiwiwiiii~
aku buat kek cekelet sey!
femes seantero sG petani.
[?!] ye ke?

hehehe..
oke lah.
selamat lah dalam apa jua eh?
doakan yanG baik2.
malam ni aku Gerak balek ke sG petani yanG telah aku tinGGalkan sminGGu yanG lalu.
..cam lama sanGat jek.


tapi eksaited sey..!!
dah dua tahon tak beraya di Malaysia.
tak sabar nak kucup tanGan abah mama aku.
best. best.

i love hari raya.
and i love yuh Guys.

takinG care.
stay tuned u ols.

3 comments:

  1. macam samseng je mintak mahap tau..
    ekekeke...

    slamat hari raya leli...
    maaf zahir dan batin...
    semoga slamat sampai ye ke destinasi yang ditujui...

    >_^

    ReplyDelete
  2. baru pasan tajuk entry..

    "..nyalakan tekad. nyalakan pelita."

    muahahha...
    cam cogankata plak..

    ReplyDelete
  3. maksu...
    sila tukar link blog saya...
    baru nye...

    http://my-chibiko-chan.blogspot.com/

    ReplyDelete

saya yakin saya kunci komen ini..!!