Friday, October 05, 2007

..surprise me.

blarGh.
bosan.
borinG.

itu lah post TESL syndrome.
last year dah lalui post dissy syndrome.
yanG menyebabkan kemurunGan.

tapi aku rasa tahun ni nye laGi dasat ar.

nak taw?
setelah berhempas pulas
berGolak Gadai
finishinG this 5 and a half year thinG
we didnt even have a proper celebration.

not that i wanted a party with confetti and so on.
a nice one weak break pon dah memadai.
lepas prektikel itu hari,
direct ada de-briefinG week.
dah tu, kursus intel.inside plak.
pastu, disusuli denGan kursus hisap dadah. [lantak!]
dan pelbaGai kursus-usus laGi.

seb baek ada hari raya aidil fitri.
dapat laa juGak cuti baranG sbakul dua.
kalo tak.. *shivers at the thouGht*

skaranG ni aku sendiri pon dalam keadaan yanG blur
..puttinG the reGular dossaGe of blur-ness aside.
blur lah aku. secara theory nye dah abes blaja.
tapi tak abes abes laGi.
confucious aku di buat nye.

seb baek lah juGak ada intenet kat bilik.
kalo tak, laGiiiiii la murunG.
dah laa takde pitis nak berjoli katak.
hwa hwa.
this is bad.


hmmm. nowadays,
kalo tak berlayar dalam intenet,
memanG tido je laa keje den.
borinG sey. borinG banGat!
..oke. borinG aku denGar perkataan 'borinG' itew.

malam ni je,
brape jam aku melepak kat frenster.
sampai ketahuan sape dah kawen,
sape belom, sape baru kawen,
sape sinGle, sape dah double,
sape punye frenster tak bes,
sape punye bes.
macam-macam laa.
abes dah tataw nak wat pa dah.


huhu. dah laa.
aku membebel bebnyak pon takde untunG.
lebey baek aku bace buku Narnia untuk kesekian kali nye.
huh.
tGk?! punya laa bosan sampai aku terrrrrpaksa baca buku cerita.
this is really bad!
:P

menGade nyeeeee aku neh.
stay tuned u ols.
mwahh..!!

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!