Thursday, November 29, 2007

..kem bina neGara sambil membina badan

ekeke..
ye.last week aku di TanjunG Rhu, SepanG.
ada BTN bersempena denGan kursus sistem saraan mesia ni.
oke skaranG koranG cuba lakukan sperti mana aku nak suh koranG buat ni.
dalam otak koranG,
bayanGkan satu seGiempat sama yanG besar.
kalerkan seGiempat berkenaan denGan kaler hijO;
sebaGai simbol hutan simpanan kelapa sawit.
kat bahaGian atas tu koranG kalerkan denGan kaler biru;
sebaGai simbol laut. cewah.. ada laut sey.
pastu kat tetenGah petak tu,
tambah satu bulatan kecil berdiameter 1mm.
ye itulah kem nye.



terer tak aku lukes?

dikelilinGi hutan kelapa sawit dan paya.
tapi memanG mashuk pasal tepi pantai.
memula tak pasan sanGat. pasal kawasan tu rata.
tak nampak pon pantai.
tapi bila naik keatas tanGki air.
huiiii.. pantai sey. shantiks nyek!

hah? apsal aku naik atas tanGki air?
pasal ade ektivi rappellinG :
(in mountaineering) the act or method of moving down a steep incline or past an overhang by means of a double rope secured above and placed around the body, usually under the left thigh and over the right shoulder, and paid out gradually in the descent.
alaaa..
yanG turun banGunan ala-ala askar nGan polis tu pakai tali.
yes. dat one. hehe.

best wa cakap lu.
aku cakap best.
tapi member aku cakap muke aku ketakutan tahap melampau
sampaikan dia terpaksa pandanG tempat lain.
sebab kalo dia tGk muka aku, memanG keberaniannya dia pon turut hilanG.
hehe. malu aku.
was a Great experience laa.

pasal kem tu sendirik, tak payah nak cakap laa kan.
memanG tip top.
pasal kem baru.
so facilities sumer baru laGi.
memanG aku kasik 5 bintanG ar.

alamak.
aku dah malas nak citer:P
pasal bilik aku panas Gila ni oke.
muka aku dah merah neh.
aku benti dulu.
len kali nenek citer laGi ye cu?
hehehe.

stay tuned u ols.

No comments:

Post a Comment

saya yakin saya kunci komen ini..!!